Slik bruker du adresseboken i Mybring
Med Mybrings adressebok effektiviserer du dine bestillingsprosesser ved å raskt slå opp kontakten du skal bruke når du bestiller. I adresseboken kan du lagre kontaktene dine, enkelt søke opp spesifikke kontakter, importere/eksportere kontakter inn og ut av Mybring og dele kontakter med dine kollegaer.

Én liste
I Mybring er alle kontakter lagret i én og samme liste. På den måten slipper du å håndtere separate adresselister for avsendere og mottakere – én og samme kontakt kan tross alt være både avsender og mottaker.
Søk
Du kan enkelt søke opp spesifikke kontakter i adresseboken. Søk på navn, adresse, postnummer, sted, land, e-postadresse, telefonnummer, kontaktperson, kundenummer eller kundenavn.
Bruk kontakter effektivt når du bestiller
Når du skal gjøre et dekningssøk under "Bestilling", kan du raskt slå opp kontakten du skal bruke. Du velger selv om du ønsker å søke på navn, adresse, postnummer, sted, e-postadresse eller telefonnummer. Ved å søke opp og bruke kontakter som avsender og/eller mottaker når du bestiller, sparer du tid ved at detaljene er fylt ut når du kommer til siden for avsender og mottaker.
Slik sparer du tid med en standard adresse i Mybring
Hvis du ofte bruker samme avsender er det lurt å sette en standard adresse i adresseboken i Mybring. Ved å bruke en standard adresse sparer du tid hver gang du bestiller en sending ved at avsenderdetaljene allerede er fylt ut.
Slik importerer og eksporterer du kontakter inn og ut av Mybring
Hvis du administrerer kontakter i to systemer, en i Mybring og en lokalt hos deg, kan du enkelt eksportere og importere kontakter mellom disse systemene.
Slik deler du kontakter i Mybring
Hvis flere Mybring-brukere i din bedrift gjør bestillinger på samme kundenummer, er det lurt å dele kontaktene på tvers av brukere. På den måten kan alle brukerne til enhver tid benytte seg av en oppdatert adressebok.