Hvordan bestille?
Benytter du en EDI-leverandør eller har et egenutviklet system, bestiller du Pakke i Postkassen slik:
Først må du velge om du ønsker å tilby sporing eller ikke på dine forsendelser. Pakke i Postkassen har RFID-sporing* som gir deg økt kontroll og færre henvendelser til kundeservice om hvor pakken er. Mottaker kan spore pakkene med Postens sporingsapp.
- Slik fungerer Pakke i postkassen med RFID-sporing
- RFID-sporing krever en RFID-printer og RFID-etiketter
- Kom i gang med Pakke i postkassen med din EDI-leverandør
Benytter du ikke EDI-leverandør, kan du enkelt bestille i Mybring slik:
Først må du velge om du ønsker å tilby sporing eller ikke på dine forsendelser. Pakke i Postkassen har RFID-sporing* som gir deg økt kontroll og færre henvendelser til kundeservice om hvor pakken er. Mottaker kan spore pakkene med Postens sporingsapp.
Hva er RFID?
RFID, Radio Frequency Identification, er en teknologi som automatisk identifiserer fysiske objekter. Posten Norge er det første postselskap i verden som benytter RFID-teknologi til sporing av pakker. Hver pakke har en unik RFID-kode, noe som gjør at mottakeren kan følge pakken via Postens sporings-app eller våre nettsider.