Pakke i postkassen
Send pakker opptil 5 kg rett til postkassen, og la dine kunder få varene rett hjem. Perfekt for deg som driver netthandel.
- Komfortabelt - dine kunder får varene hjem i postkassen
- Billig - smart løsning for deg som sender mange småpakker
- Trygt - mulighet for ekstra sporing med RFID-etikett
Pakke i postkassen er en enkel og rimelig løsning når du skal sende små pakker i et format som passer i postkassen. Du får sporing og varsling når strekkoden skannes, og med RFID kan du også tilby dine kunder ekstra sporing og varsling.
Hva koster det?
Slik finner du prisen
Fraktprisen er basert på geografisk avstand fra deg til din mottaker (min. 1 sone og maks. 8 soner) og vekt på pakken. Sporing er inkludert i fraktprisen.
Pristillegg:
Pakker som er for store for postkassen hentes på postkontor eller post i butikk. Hentesendinger får et pristillegg per pakke som faktureres avsender.
Prislister for Pakke i postkassen og tilleggstjenester
Hva må du vite?
Tjenestens spesifikasjoner
Maks vekt: 5 kg
Minimumsmål:
- Pakken kan ikke være mindre enn 9 x 14 cm
- Rull: Lengde må være minimum 10 cm. Lengde + diameter + diameter ikke under 17 cm
Maks mål:
- Lengde maks 45 cm. Lengde + bredde + tykkelse = maks 90 cm
- Rull: Lengde maks 45 cm. Lengde + diameter + diameter = maks 90 cm
-
1
Pakking og emballering
Emballer i henhold til våre anbefalinger, og påfør pakken vår standardetikett for Pakke i postkassen. Se etikettleverandører. Sporing med RFID forutsetter at du printer etikettene på en godkjent RFID-printer.
-
2
Bestilling og opphenting
Du bestiller med EDI/TA-leverandør eller i Mybring. Vil du at vi skal hente pakkene, kan vi ordne en henteavtale. Du kan også levere inn pakkene på ditt lokale postkontor eller Post i Butikk. Når pakkene ankommer brevterminalen, blir de skannet som innlevert.
Tilby dine kunder enkel retur, sjekk ut våre returløsninger.
-
3
Under transport
Pakken sendes som vanlig brevpost og postbudet leverer pakken i postkassen. Leveringstid er 2-3 virkedager*. Mottaker får melding om at pakken er på vei, og kan spore underveis.
-
4
Utlevering og mottak
Pakken leveres i din kundes postkasse, og kunden varsles via SMS eller e-post. Hvis pakken ikke får plass i postkassen mottar kunden også en SMS eller e-post fra oss, med melding om at pakken kan hentes på postkontoret eller Post i Butikk, med mindre "pose på døren" er valgt.