Vi har ryddet opp i oppsettet av kundenummer, slik at du som kunde får enklere tilgang til alle kundenummrene som din organisasjon bruker, og dermed også får mulighet å bestille alle tjenester på tvers av kundenummer. Det vil si at avtaler heretter inngås på organisasjonsnummer, noe som gir én avtale per tjenestekategori – du får færre avtaler å forholde deg til, og bedre kontroll.
Nye kundenummer på stykk- og partigods
Er du stykk- og partigodskunde? Da får du endringer i dine kundenummer på stykk- og partigodstjenester. For alle andre bestillinger bruker du dine gamle nummer.
Har du spørsmål i forbindelse med nye kundenummer på stykk- og partigods, eller ønsker en ny struktur på dine kundenummer? Ta kontakt med oss på kundeajourhold@posten.no
Fakturaendringer
Du har allerede opplevd designendringer på din faktura. Nå vil de nye navnene på tjenestene og tilleggstjenestene vises på fakturaen.
Fakturaspesifikasjoner og vedlegg vil ikke lenger sendes ut sammen med fakturaen, men du kan enkelt hente de i Mybring. Fakturaen vil inneholde en direkte lenke til spesifikasjoner i fakturaen.