Unngå forsinkelser og feil – bruk korrekt adresse

For å sikre høy leveringskvalitet er vi avhengige av at sendingsinformasjon og leveringsadresse er korrekt. Sendinger med ugyldig postnummer eller bruk av postnummer til postboks risikerer å bli feilsendt og forsinket.

Pakker på band

Hva bør du være oppmerksom på?

Sendinger med ugyldig postnummer, eller der postnummeret tilhører en postboks, kan bli feilsendt eller forsinket. Dette kan påvirke både leveringstid og mottakeropplevelse.

Nytt fra 01.07.2025 – tillegg ved feil i adresse

I henhold til vår Transportguide må alle sendinger ha korrekt sendingsinformasjon. Sendinger med ugyldig postnummer eller bruk av postnummer til postboks, vil bli belastet med et tillegg på kr. 79,-. Dette gjelder for tjenestene:

  • Pakke til bedrift
  • Pakke til bedrift ekspress

Sørg for oppdatert kundedata

Et godt vedlikeholdt kunderegister sikrer at informasjonen på EDI-fil og merkelapp er korrekt. Når registeret ikke er oppdatert, øker risikoen for feil i mottakers adresse – noe som kan påvirke leveransen negativt.

Hvordan kan du bidra?

Ved å holde kunderegisteret ditt oppdatert, hjelper du oss med å levere i henhold til forventningene – raskt, trygt og effektivt.