Retur fra hentested
Få flere fornøyde kunder med en enkel og smidig returordning.
- Dine kunder får et forhåndsutfylt returadressekort
- Kunden får en smidig returprosess og en positiv handleopplevelse
- Retursendingen kan spores - trygt for både deg og kunden
En enkel returordning der din bedrift betaler for returfrakten. Velg mellom å legge returadressekort direkte med i pakken eller send det ut til kundene dine ved behov.

Hva koster det?
Slik beregner du pris
Tjenesten koster det samme som Pakke til hentested (men ikke tillegg for innlevering).
Prisene øker med 5,9 % fra 01.07.2023.
Hva må du vite?
Tjenestens spesifikasjoner
Maks vekt: 35 kg
Maks format: 240 cm lengde, lengde + omkrets = 360 cm.
Er pakken i rulleform eller over 120x60x60 cm må den sorteres manuelt. Det vil da bli et tillegg i prisen fra 01.07.2023.
-
1
Dette gjør du
Bestill returtjenesten via EDI eller Mybring.
Print ut returadressekortet og legg ved når du sender varene.
Alternativt kan du sende kortet til kunden når returbehov oppstår. -
2
Dette gjør kunden
Kunden pakker varene forsvarlig, limer på returadressekortet og leverer inn pakken på post i butikk eller postkontor (ca. 1500 steder i Norge).
-
3
Under transport
Du kan få kvittering via SMS når kunden har levert inn returen. Retursendingen kan spores både av deg og din kunde.
-
4
Motta returen
Pakken leveres hos deg eller på hentested, i henhold til din avtale med Bring.