Retur fra hentested

Få flere fornøyde kunder med en enkel og smidig returordning.

  • Dine kunder får et forhåndsutfylt returadressekort
  • Kunden får en smidig returprosess og en positiv handleopplevelse
  • Retursendingen kan spores - trygt for både deg og kunden

En enkel returordning der din bedrift betaler for returfrakten. Velg mellom å legge returadressekort direkte med i pakken eller send det ut til kundene dine ved behov.

Stor pappeske med flere små stablet ovenpå.

Hva koster det?

Slik beregner du pris

Tjenesten koster det samme som Pakke til hentested (men ikke tillegg for innlevering).

Prisene øker med 4,9 % fra 01.07.2022.

Last ned transportguiden fra 01.07.2022 (pdf) 

Hva må du vite?

Tjenestens spesifikasjoner

Maks vekt: 35 kg

Maks format: 240 cm lengde, lengde + omkrets = 360 cm. 

Er pakken i rulleform eller over 120x60x60 cm må den sorteres manuelt. Det vil da bli et tillegg i prisen fra 01.07.2022.

Se vilkår 

    Slik går du frem

  1. 1

    Dette gjør du

    Bestill returtjenesten via EDI eller Mybring.
    Print ut returadressekortet og legg ved når du sender varene.
    Alternativt kan du sende kortet til kunden når returbehov oppstår.

  2. 2

    Dette gjør kunden

    Kunden pakker varene forsvarlig, limer på returadressekortet og leverer inn pakken på post i butikk eller postkontor (ca. 1500 steder i Norge).

  3. 3

    Under transport

    Du kan få kvittering via SMS når kunden har levert inn returen. Retursendingen kan spores både av deg og din kunde.

  4. 4

    Motta returen

    Pakken leveres hos deg eller på hentested, i henhold til din avtale med Bring.