Smart bruk av data - i dag og i morgen

Som markedsførere blir vi utfordret til å bruke data om kundene våre slik at vi kan være målrettet og relevant.

To laptoper utveksler informasjon

Samtidig snakkes det mye om cookie-døden, samtykker, førstepartsdata og tredjepartsdata.

Hva gjelder nå? Hvilke muligheter har vi og hvordan ser fremtiden ut? I dette webinaret fra 1. juni, har vi sammen med Therese Fevang og Eivind Kjeilen fra Data Factory forsøkt å belyse området, samt gi noen svar og anbefalinger.

Case med kombinasjon av data og DM som ga gode resultater blir det også tid til.

Se webinaret her

To laptoper utveksler informasjon

Om foredragsholderne

Bio Therese Fevang
Therese Fevang

Therese Fevang jobber som advokat og rådgiver i Data Factory. Hun bistår og er sparringspartner for kunder for å sikre lovlig og god bruk av personopplysninger – og ofte da rundt bruk av opplysninger til markedsføring i ulike kanaler.

Therese har lang erfaring og har tidligere jobbet i Datatilsynet, Deloitt og i Nordma.

 

 

Eivind Kjeilen
Eivind Kjeilen

Eivind Kjeilen jobber i dag som salgssjef i Data Factory. Han jobber med rådgivning overfor Data Factory sine kunder og samarbeidspartnere rundt bruk av data.

Eivind har tidligere også jobbet i Lindorff Match og Bisnode ,og har mer enn 15 års erfaring innenfor fagfeltet.

 

Ønsker du mer informasjon eller en prat med oss? Send en mail til GunnAnita.Bendixsen@bring.com

Del artikkel