Gjør levering til ditt beste konkurransefortrinn til Black Friday og jul



Webinar 17. juni kl. 9:00

Hvordan booste salget til jul og skape mersalg gjennom levering?

Fjorårets netthandel under Black Friday og jul slo nye rekorder, og det meste tilsier at trenden vil fortsette også i år. Hvordan kan du og din nettbutikk få en større del av kaka, få flere nye, trofaste kunder ved å levere slik de ønsker? Det, og mye mer snakker vi om på vårt webinar 17. juni!


2020 ble minst sagt et annerledes år for handelsbransjen. Mange har kjent på følgene av korona-restriksjoner, og en økende kundemasse fant veien til å handle på nettet. Netthandelen under Black Friday og jul i fjor sprengte tidligere salgsrekorder. De fleste nettbutikker som selger til forbrukere opplevde stor omsetningsvekst. De var ikke alene - også mange nettbutikker som retter seg mot bedrifter fulgte den samme kurven.

Lærdommer fra 2020 gir vekst i fremtiden

Mange bedrifter har vært nødt til å være kreative for å møte kundene sine. Året som har gått har resultert i nye digitale løsninger og måter å selge på. Det jobbes stadig med å finne nye innovative løsninger for å levere raskt, sikkert og fleksibelt til kundene - uansett om det er privat- eller bedriftskunder. Det er nettopp disse nye digitale og innovative måtene som mange har vært nødt til å ta i bruk i 2020 som vil prege retail fremover. Det er den nye normen for hva kundene dine anser å være minimikrav for å handle i nettopp din nettbutikk. Så har du råd til å la være å hoppe på toget? 

I vårt webinar 17. juni får du håndfaste og svært nyttige tips til hvordan du kan booste salget ditt til Black Friday og jul. Og ikke minst får du oppskrift på hvordan du gjør leveringen til en konkurransefordel som sikrer deg både mersalg, nye og lojale kunder!

Meld deg på vårt webinar

- Få innsikt i hvordan nettkundene vil ha varene levert. - Tips fra fageksperter om hvordan du ruster deg til peak.

Jeg vil selvsagt delta!

Program 17. juni kl. 09:00–10:15

  • Er nettbutikken din klar for årets mest intense handelsperiode?
    - Forbrukerinnsikt og gode råd fra Bring Research.  Kjersti Pedersen, ansvarlig Bring Research, Bring
     
  • Digital handel - fra viktig til viktigst!
    - Tips og råd for å skape vekst og hvordan takle sesongstopper? Torkel Johannessen, CEO Convert Group AS
     
  • Ingen er 100% bærekraftig - hvordan kan du gjøre en forskjell? Hege Sagplass, seniorrådgiver i Miljø og bærekraft i Posten Norge
     
  • Bruk levering som en konkurransefordel ved å tilby raske, fleksible og forutsigbare leveringsalternativ til kundene dine.
    Kirsti Fløystøl, direktør E-handelstjenester, Bring

Jeg vil delta på webinar

Kjersti Pedersen, Bring

Som ansvarlig for Brings forbrukerinnsikt om skandinaviske nettkunder, vil Kjersti presentere hvordan handlevanene var under Black Friday og jul 2020. Hun vil fortelle om hvorfor potensialet fortsatt er stort, og hva man kan lære av suksessen fra i fjor.

  • Hvordan kan du tiltrekke deg flere nye kunder og hvordan beholder du de?
  • Hvordan kan du gjøre levering og retur til en konkurransefordel?
     
kjersti pedersen
Kjersti Pedersen, Ansvarlig Bring Research, Bring

 

Hege Sagplass, Posten Norge

Som seniorrådgiver for miljø og bærekraft, har Hege jobbet med miljøutfordringer i Posten og Bring de siste 10 årene. 

Hun vil fortelle om hvordan vi sammen kan hjelpe kundene å ta bærekraftige valg. 

Du vil også få et innblikk i Posten og Brings miljø- og bærekraftsarbeid, og høre om våre høye miljøambisjoner.

hege sagplass
Hege Sagplass, Seniorrådgiver Miljø og bærekraft, Posten Norge

Torkel Johannessen, Convert

Er leder av Convert, og jobber med mange av de ledende aktørene innen norsk netthandel. Han har mer enn 20 års erfaring med digital handel. 

Torkel skal snakke om hvordan digitale handelsløsninger i økende grad legger premissene for all omsetning bedriften din vil generere.

  • Hvordan takle trafikkvekst og sesongstopper?
  • Hvorfor du må endre forretningsmodellen, om du vil bli fremtidens vinner
torkel johannessen
Torkel Johannessen, CEO Convert Group

 

Kirsti Fløystøl, Bring

Direktør for E-handelstjenester i Bring. Kirsti brenner for tjenesteinnovasjon som gjør det enklere for både nettbutikkene og kundene deres.

Kirsti forteller hva nettbutikkene kan gjøre for å tilby sine kunder fleksibilitet og forutsigbarhet rundt levering. Du blir med på kundereisen, og får tips om hvilke tjenester som kan gi gode konkurransefordeler.

kirsti fløystøl
Kirsti Fløystøl, Direktør E-handelstjenester Bring

Håper vi ses den 17. juni!

Har du ikke mulighet å delta direkte? Meld deg på likevel, så sender vi deg link til opptaket i etterkant.