Slik ber du om andre tilganger i Mybring
I Mybring er funksjonaliteten delt opp etter funksjonsområder for å sikre at du har tilgang til det du trenger, samtidig som bedriften kan begrense tilgangen til det du ikke har behov for. Hvis du som bruker trenger ytterligere tilgang kan du enkelt be din administrator om dette.

Søk om tilgang til annen funksjonalitet
- Klikk "Min profil" i nedtrekksmenyen bak navnet ditt øverst til høyre i Mybring.
- Klikk "Tilganger og rettigheter".
- Trykk på blyantikonet til høyre på kundenummeret du ønsker å søke om ytterligere tilganger på.
- Huk av for det du ønsker tilgang til.
- Klikk "Søk om tilgang".
Forespørselen din blir sendt til administratoren i din bedrift. Hvis det ikke eksisterer en administrator går forespørselen til vår kundeservice.
25.09.2020
Les også
Slik administrer du din brukerprofil i Mybring
Din bruker inneholder nyttig informasjon du trenger for å bruke Mybring på en effektiv måte. Ved å holde profilinformasjonen din oppdatert er du sikker på at Mybring alltid fungerer korrekt.
Slik abonnerer du på driftsmeldinger via Mybring
Driftsmeldinger fra Bring inneholder informasjon om problemer i eller rundt dirften som kan påvirke fremsendingstiden på dine pakker. I Mybring kan du abonnere på driftsmeldinger slik at du mottar denne informasjonen på e-post hver gang det legges ut en ny melding.
Slik gir og endrer du brukertilganger i Mybring
Som administrator for et kundenummer kan du enkelt gi tilgang til brukere - enten direkte eller etter forespørsel fra brukeren.