Slik gir og endrer du brukertilganger i Mybring
Som administrator for et kundenummer kan du enkelt gi tilgang til brukere - enten direkte eller etter forespørsel fra brukeren.

Gi tilgang etter forespørsel
Hvis du som administrator logger inn og det er bedt om tilganger til et av dine kundenummer, vil antall forespørsler vises i «Administrasjon» på forsiden av Mybring. For å behandle disse, gjør følgende:
- Klikk "Administrasjon".
- Klikk "Gå til brukeradministrasjon for å se forespørslene"-linken i meldingsboksen øverst på siden.
- Klikk "Behandle forespørsel".
- Velg "Avvis" eller "Godkjenn".
Gi tilgang direkte, eller endre tilganger
Hvis en bruker trenger en tilgang men ikke har søkt om den i Mybring, kan du som administrator endre brukertilgangen direkte:
- Klikk "Administrasjon" og velg "Brukeradministrasjon".
- Klikk på brukeren du vil endre tilgang.
- Klikk på linjen med kundenummeret du ønsker å endre tilgang til.
- Huk av på de forskjellige tilgangene du vil gi brukeren. NB: Husk at en administrator kan gi seg selv alle rettigheter.
- Klikk "Lagre rettigheter".
Om du er administrator for flere kundenummer kan du også gi brukeren tilgang til de andre kundenummerne ved å velge "Legg til et kundenummer" under "Tilganger og rettigheter".
Slik ber du om andre tilganger i Mybring
I Mybring er funksjonaliteten delt opp etter funksjonsområder for å sikre at du har tilgang til det du trenger, samtidig som bedriften kan begrense tilgangen til det du ikke har behov for. Hvis du som bruker trenger ytterligere tilgang kan du enkelt be din administrator om dette.
Slik legger du til nye brukere på ditt kundenummer i Mybring
Vi anbefaler alle som skal benytte Mybring om å ha tilgang gjennom en personlig bruker. En bruker kan ha forskjellige tilganger til de ulike kundenummere den trenger tilgang til. Som administrator i Mybring kan du enkelt opprette og legge til nye brukere på dine kundenummer.
Slik legger du til flere kundenummer i Mybring
Har du behov for andre tjenester kan du selv legge til nye kundenummer i Mybring. Hvis du har en kontaktperson i Bring anbefaler vi å kontakte denne før du setter opp flere kundenummer.