Slik endrer du en sending underveis direkte fra Mybring
I Mybring kan du selv gjøre endringer på en sending som allerede er underveis i vårt transportsystem. Du kan stoppe og tilbakekalle sendingen, endre postoppkravsbeløpet eller endre utleveringsadressen. Funksjonaliteten støttes for alle våre utgående norske pakketjenester, med unntak av Pakke i postkassen.

Utvidet avsendersporing i Mybring
Du som kunde av Bring får tilgang til mer sporingsinformasjon om dine sendinger gjennom å spore disse i Mybring. Her er all sporingsinformasjon om sendingen samlet på ett sted slik at det skal være enkelt for deg å få overblikk og finne det du er ute etter.
Slik sporer du flere sendinger i Mybring
Lurer du på hva som er siste status på alle sendingene du sendte i går? I Mybring kan du enkelt spore flere sendinger samtidig ved hjelp av et enkelt tasketrykk. På den måten sparer du tid, og får raskt oversikt.
Slik ser og oppretter du kundeservicesaker direkte fra sporing i Mybring
For å gjøre det enda enklere for deg har vi gjort det mulig å se og opprette kundeservicesaker direkte fra sporingsbildet i Mybring. På den måten ser du om det allerede er opprettet kundeservicesaker på sendingen, du unngår å lage dubletter og du finner raskt informasjonen du trenger for å gi god kundeservice til dine kunder.