Utvidet avsendersporing i Mybring
Du som kunde av Bring får tilgang til mer sporingsinformasjon om dine sendinger gjennom å spore disse i Mybring. Her er all sporingsinformasjon om sendingen samlet på ett sted slik at det skal være enkelt for deg å få overblikk og finne det du er ute etter.

Vi tilbyr ulike måter å spore sendinger på, for eksempel på bring.no og i vår sporingsapp for iPhone og Android. På disse flatene viser vi sporingsinformasjon som er tilpasset mottakerne, og fjerner hendelser som ikke er relevant for dem.
For at du som avsender skal få utvidet informasjon om en sending, kan du logge deg inn i Mybring og spore sendingen din der.
- Klikk "Sporing".
- Angi sendingsnummeret, kollinummeret eller avsenderreferansen på sendingen du vil spore.
Under sporingsfanen finner du:
- Informasjon om kolli og hendelser til venstre.
- Informasjon på sendingsnivå til høyre.
Følgende informasjon er tilgjengelig i Mybring sporing:
- Signatur: navn på mottaker, med grafisk signatur når sendingen er utlevert.
- Utvidet mottakerinformasjon: navn og adresse på mottaker.
- Priser: fraktsum, listepris og avtalepris.
- Hendelser: flere sporingspunkter sammenliknet med det vi viser på Brings åpne sporingsside.
- GPS-koordinater: koordinatene der sendingen er utlevert eller forsøkt utlevert samt og link til kartinformasjon (gjelder Bedriftspakke, På døren-tjenester og Stykk- og partigods).
- Tilleggstjenester: hvilke tilleggstjenester som gjelder på sendingen man sporer.
Slik sporer du flere sendinger i Mybring
Lurer du på hva som er siste status på alle sendingene du sendte i går? I Mybring kan du enkelt spore flere sendinger samtidig ved hjelp av et enkelt tasketrykk. På den måten sparer du tid, og får raskt oversikt.
Slik endrer du en sending underveis direkte fra Mybring
I Mybring kan du selv gjøre endringer på en sending som allerede er underveis i vårt transportsystem. Du kan stoppe og tilbakekalle sendingen, endre postoppkravsbeløpet eller endre utleveringsadressen. Funksjonaliteten støttes for alle våre utgående norske pakketjenester, med unntak av Pakke i postkassen.
Slik ser og oppretter du kundeservicesaker direkte fra sporing i Mybring
For å gjøre det enda enklere for deg har vi gjort det mulig å se og opprette kundeservicesaker direkte fra sporingsbildet i Mybring. På den måten ser du om det allerede er opprettet kundeservicesaker på sendingen, du unngår å lage dubletter og du finner raskt informasjonen du trenger for å gi god kundeservice til dine kunder.