Utvidet avsendersporing i Mybring

Du som kunde av Bring får tilgang til mer sporingsinformasjon om dine sendinger gjennom å spore disse i Mybring. Her er all sporingsinformasjon om sendingen samlet på ett sted slik at det skal være enkelt for deg å få overblikk og finne det du er ute etter.

Vi tilbyr ulike måter å spore sendinger på, for eksempel på bring.no og i vår sporingsapp for iPhone og Android. På disse flatene viser vi sporingsinformasjon som er tilpasset mottakerne, og fjerner hendelser som ikke er relevant for dem. 

For at du som avsender skal få utvidet informasjon om en sending, kan du logge deg inn i Mybring og spore sendingen din der.  

  1. Klikk "Sporing".  
  2. Angi sendingsnummeret, kollinummeret eller avsenderreferansen på sendingen du vil spore. 

Under sporingsfanen finner du: 

  • Informasjon om kolli og hendelser til venstre. 
  • Informasjon på sendingsnivå til høyre.  

Følgende informasjon er tilgjengelig i Mybring sporing: 

  • Signatur: navn på mottaker, med grafisk signatur når sendingen er utlevert. 
  • Utvidet mottakerinformasjon: navn og adresse på mottaker. 
  • Priser: fraktsum, listepris og avtalepris. 
  • Hendelser: flere sporingspunkter sammenliknet med det vi viser på Brings åpne sporingsside. 
  • GPS-koordinater: koordinatene der sendingen er utlevert eller forsøkt utlevert samt og link til kartinformasjon (gjelder Bedriftspakke, På døren-tjenester og Stykk- og partigods).  
  • Tilleggstjenester: hvilke tilleggstjenester som gjelder på sendingen man sporer. 
2020.09.25