Slik ser og oppretter du kundeservicesaker direkte fra sporing i Mybring

For å gjøre det enda enklere for deg har vi gjort det mulig å se og opprette kundeservicesaker direkte fra sporingsbildet i Mybring. På den måten ser du om det allerede er opprettet kundeservicesaker på sendingen, du unngår å lage dubletter og du finner raskt informasjonen du trenger for å gi god kundeservice til dine kunder.

Se opprettede kundeservicesaker knyttet til sendingen du sporer 

  1. Klikk "Sporing", og søk opp sendingen. Kundeservicesaker opprettet på sendingen vil stå listet opp i sporingsbildet med hvert sitt saksnummer. 
  2. Klikk på saksnummeret tilhørende kundeservicesaken du ønsker å se status på. Du ser nå saksdetaljene i den valgte saken.  

Opprett nye kundeservicesaker på sendingen du sporer 

  1. Klikk "Sporing", og søk opp sendingen. 
  2. Klikk "Opprett kundeservicesak". Når du oppretter en kundeservicesak direkte fra sporing vil sendingsnummeret være forhåndsutfylt. Fyll ut resten av skjemaet så detaljert du kan.  
  3. Hvis du ønsker saksoppdateringer på e-post, huk av for "Abonner på saksoppdateringer".  
  4. Klikk "Opprett sak".  

Etter å ha sendt inn saken vil du få en bekreftelse på at saken er opprettet. Du vil også kunne se den i sakslisten.  

For å se og opprette kundeservicesaker direkte fra sporingsbildet må din Mybring-bruker ha rettigheten "Kundeservice" på kundenummeret som sendingen er bestilt med. Rettigheten gis av administrator på kundenummeret eller av Mybring kundeservice. 

2020.09.25