Slik kan du se og behandle kundeservicesaker i Mybring
I Mybring kan du se, svare på og laste ned kundeservicesakene din bedrift har registrert hos Bring.

Se sakslisten
-
Du kan se din bedrifts saksliste ved å velge "Kundeservice" på forsiden.
-
Dersom din bedrift har mange saker registrert i Mybring kan du benytte filtreringsfunksjonaliteten for å begrense sakslisten til det som er relevant for deg.
Laste ned kundeservicesaker
-
For å få en oversikt i Excel kan du klikke "Last ned saksliste". Du vil da motta en e-post med sakene som ligger i listen.
Abonnere på saksoppdateringer
-
Hvis du ønsker saksoppdateringer på en sak i listen kan du klikke på saken for å åpne den, og deretter velge "Abonner på saksoppdateringer".
-
Du vil da få en e-post hver gang saken din endrer status hos oss. På den måten kan du holde deg oppdatert på saksgangen og svare oss raskt dersom vi trenger mer informasjon fra deg.
Slik oppretter du kundeservicesaker direkte i Mybring
Med vår kundeserviceløsning i Mybring kan du selv opprette saker på en rask og oversiktlig måte når det selv passer deg. Ønsker du saksoppdateringer på e-post kan du enkelt velge dette.
Slik ber du om andre tilganger i Mybring
I Mybring er funksjonaliteten delt opp etter funksjonsområder for å sikre at du har tilgang til det du trenger, samtidig som bedriften kan begrense tilgangen til det du ikke har behov for. Hvis du som bruker trenger ytterligere tilgang kan du enkelt be din administrator om dette.
Slik gir og endrer du brukertilganger i Mybring
Som administrator for et kundenummer kan du enkelt gi tilgang til brukere - enten direkte eller etter forespørsel fra brukeren.