Slik oppretter du kundeservicesaker direkte i Mybring
Med vår kundeserviceløsning i Mybring kan du selv opprette saker på en rask og oversiktlig måte når det selv passer deg. Ønsker du saksoppdateringer på e-post kan du enkelt velge dette.

I Mybring finner du alle saker knyttet til ditt kundenummer, uavhengig om disse er meldt inn på telefon, e-post, bring.no eller mybring.com.
Opprett en kundeservicesak
- Klikk "Kundeservice" og velg "Opprett sak".
- Fyll ut skjemaet så detaljert du kan. Ved å velge riktig kategori og riktig type forespørsel endres skjemafeltene slik at du kan oppgi informasjonen vi trenger, og du får svar så raskt som mulig.
- Hvis du ønsker saksoppdateringer på e-post, huk av "Abonner på saksoppdateringer".
- Klikk "Opprett sak".
Når saken er sendt inn vil du få en bekreftelse på at saken er opprettet. Du ser også saken i sakslisten.
Slik kan du se og behandle kundeservicesaker i Mybring
I Mybring kan du se, svare på og laste ned kundeservicesakene din bedrift har registrert hos Bring.
Slik ber du om andre tilganger i Mybring
I Mybring er funksjonaliteten delt opp etter funksjonsområder for å sikre at du har tilgang til det du trenger, samtidig som bedriften kan begrense tilgangen til det du ikke har behov for. Hvis du som bruker trenger ytterligere tilgang kan du enkelt be din administrator om dette.
Slik gir og endrer du brukertilganger i Mybring
Som administrator for et kundenummer kan du enkelt gi tilgang til brukere - enten direkte eller etter forespørsel fra brukeren.