Slik etterlyser du en pakke fra sporing i Mybring
Hvis en pakke ikke har blitt utlevert som planlagt, kan du enkelt etterlyse denne fra sporingsbildet i Mybring. På den måten sparer du tid og henvendelsen sendes direkte til vår kundeservice.

Etterlys pakke
- Klikk "Sporing" og søk opp sendingen.
- Hvis det har gått 2 dager siden sendingens beregnede dato for forventet levering, vil du få opp muligheten for å etterlyse sendingen. Klikk "Etterlys pakken".
- Fyll ut beskrivelse av pakken, og angi om det er avsender eller mottaker som skal motta pakken når den er funnet.
- Klikk "Etterlys pakken".
Din etterlysning sendes direkte til vår kundeservice, og du hører fra oss så snart vi vet mer om din pakke.
Utvidet avsendersporing i Mybring
Du som kunde av Bring får tilgang til mer sporingsinformasjon om dine sendinger gjennom å spore disse i Mybring. Her er all sporingsinformasjon om sendingen samlet på ett sted slik at det skal være enkelt for deg å få overblikk og finne det du er ute etter.
Slik ser og oppretter du kundeservicesaker direkte fra sporing i Mybring
For å gjøre det enda enklere for deg har vi gjort det mulig å se og opprette kundeservicesaker direkte fra sporingsbildet i Mybring. På den måten ser du om det allerede er opprettet kundeservicesaker på sendingen, du unngår å lage dubletter og du finner raskt informasjonen du trenger for å gi god kundeservice til dine kunder.
Slik sporer du flere sendinger i Mybring
Lurer du på hva som er siste status på alle sendingene du sendte i går? I Mybring kan du enkelt spore flere sendinger samtidig ved hjelp av et enkelt tasketrykk. På den måten sparer du tid, og får raskt oversikt.