Warehousing - Dette finner du i Warehousing-dashboardet

Dette finner du i Warehousing-dashboardet i Mybring

Få oversikten du trenger på en rask og enkel måte gjennom vårt dashboard. Her visualiserer vi informasjonen og transaksjonene som er viktige for din lager- og logistikk.

En laptop, en notatblokk, en mobiltelefon og et glass med drikke på et trebord.

Dashboardet er den nye førstesiden når du åpner Warehousing. Det er delt inn i tre seksjoner (oversikt, økonomi og kvalitet) der vi ønsker å gi deg en nyttig oversikt over hvordan trafikken er inn og ut av lageret vårt.

Oversikt

Oversikten viser antall aktive ordre, og lar deg klikke deg til filtrerte salgsordrelister for de forskjellige kategoriene dersom du vil se detaljert info. Om du bruker Bring som transportør viser vi også status hele veien til dine kunder.

Dette betyr statusene i oversikten:

  • Ny
    Antall ordre vi har mottatt, men ikke startet på enda
  • I arbeid
    Antall ordre som er plassert på en plukkliste og plukkes nå
  • Plukket
    Antall ordre som er plukket og klargjøres for sending
  • Fullført på lager i dag
    Antall ordre vi har overlatt til transport i dag
  • Kansellert i dag
    Antall ordre som er kansellert i dag
  • Sendt
    Antall ordre som er hentet av Posten / Bring for transport til din kunde
  • Ankommet hentested
    Antall ordre som venter på henting av dine kunder
  • Levert i dag
    Antall ordre som er levert ut til dine kunder i dag

I tillegg til en oversikt over dine salgsordre får du også ukentlig rapport som viser ordre fullført i løpet av siste syv dager, samt at du kan se og åpne dine siste innkjøpsordrer for å se detaljer.

Økonomi

Økonomi-fanen viser dine lagerkostnader og regner ut kostnad per salgsordre per måned.

Ved å klikke på de forskjellige månedene får du se nøkkeltallene og får også en lenke til de aktuelle fakturaene som er sendt denne måneden.

Kvalitet

Kvalitetsfanen viser nøkkeltall knyttet til avtalekvalitet.

Den første boksen viser "Ordrelinjer plukket riktig". Ved å klikke på de forskjellige månedene får du opp detaljer for den aktuelle måneden i form av antall ordre, antall plukkfeil og andel uten plukkfeil. I tillegg får du opp en liste over dine kundeservicesaker med plukkfeil knyttet opp mot ordrenummer.

Del artikkel