Miss Beauty forteller: Slik var det å bli kunde hos Bring
Fra et enkelt nettsøk til levering med oss. Dette er hvordan Miss Beauty sin opplevelse har vært.
For Miss Beauty er målet klart: å bli Norges ledende nettbutikk for løsvipper og andre innovative skjønnhetsprodukter.
Gründer Isabell Arntzen fikk ideen da hun selv lette etter en enkel måte å få profesjonelle vippeextensions hjemme. Sammen med moren testet hun produkter i månedsvis, før de lanserte nettbutikken sommeren 2024.
– Produktene våre er vippebuketter som kan påføres hjemme på noen minutter, og ved optimal påføring varer de opptil 7 dager. Det krever litt øvelse i starten, men vi veileder kundene hele veien via instruksjonsvideoer, guide-brosjyre og personlig rådgivning ved behov.
Så var det bare å få sendt pakkene.
Første møte med oss
Som ny aktør i markedet hadde Miss Beauty lite erfaring med logistikk. Da Isabell tok kontakt via våre nettsider, fikk hun raskt veiledning og råd for å komme i gang.
– Allerede i første møte følte jeg meg sett og ivaretatt, selv om vi var en liten nykommer i markedet. Bring ga raske svar, gode råd, og ikke minst tett oppfølging, forteller Arntzen.
Smidig integrasjon fra dag én
Et viktig steg var å koble nettbutikken sammen med logistikken.
Vi fikk kjapt satt opp integrasjonen med Shopify-pluginen til Bring
Hjelp med integrasjonen sparte dem for mye tid og gjorde det enkelt å komme i gang. Og med pluginen på plass, kunne Miss Beauty fokusere på det de kan best: å utvikle produkter og gi kundene god service.
Levering som en del av kundeopplevelsen
Som mange andre nettbutikker er Miss Beauty svært opptatt av kundeopplevelsen. De har blant annet rask responstid på e-post, og er til og med tilgjengelig på helligdager dersom kundene har behov for ekstra oppfølging eller hjelp.
I tillegg spiller levering en nøkkelrolle.
– Våre kunder skal føle seg trygge på at varene kommer frem raskt og enkelt. Leveringen er en stor del av den opplevelsen, og med Bring vet vi at vi kan stole på at det fungerer, sier Arntzen.
I dag sender Miss Beauty både pakke hjem i postkassen og pakke til hentested. Det gir fleksibilitet for en variert kundegruppe – både de som bor sentralt og de som bor mer spredt.
Og for å følge med på pakkene som blir sendt, bruker Isabell daglig vår kundeportal Mybring.
– Vi opplever systemet som oversiktlig og effektivt, og det gir oss full kontroll i hverdagen.
Klar for vekst og høysesonger
Spør du Miss Beauty, var det aldri aktuelt å bytte mellom ulike leverandører.
Vi trengte en samarbeidspartner som kunne vokse med oss.
Siden oppstart har Miss Beauty doblet sortimentet sitt, og høytider som Black Friday og jul er viktige perioder.
– Det kan være hektisk, men det er gøy. Og med en pålitelig logistikkpartner kan vi konsentrere oss om kampanjer og kundene våre, sier Arntzen.
Vil du gjøre det enkelt å sende varer?
Book en uforpliktende prat med en av våre rådgivere – vi viser deg hvordan du kan komme raskt i gang.