Slik registrerer du din bedrift i Mybring
Mybring er vårt digitale selvbetjeningsverktøy for bedrifter, og alle Brings avtalekunder kan opprette en eller flere Mybring-brukere. Er du ikke avtalekunde kan du fortsatt opprette en bruker og betale for dine bestillinger med kort.

Bli Mybring-kunde
- Gå til www.mybring.com og velg "Registrer ny bedrift".
- Velg land og legg inn organisasjonsnummer for å søke opp din bedrift.
- Gjør eventuelle rettelser i adressene hvis noe ikke skulle stemme og klikk "Fortsett".
- Angi omtrentlig forventet volum og hva slags tjenester som er relevante.
- Fyll ut brukerinformasjonen for den første brukeren som settes opp på kundenummeret.
Den første brukeren settes opp som administrator og får full tilgang til alle funksjoner på kundenummeret.
Du får en e-post for å bekrefte passord og vil deretter kunne starte å benytte Mybring som kredittkunde.
Slik oppretter du selv en ny bruker i Mybring
Hvis din bedrift allerede benytter Mybring kan du enkelt opprette en ny bruker og knytte denne til bedriftens kundenummer. Når du har opprettet en Mybring-bruker kan du enkelt utføre transaksjoner og gjennomføre andre oppgaver i Mybring.
Slik legger du til nye brukere på ditt kundenummer i Mybring
Vi anbefaler alle som skal benytte Mybring om å ha tilgang gjennom en personlig bruker. En bruker kan ha forskjellige tilganger til de ulike kundenummere den trenger tilgang til. Som administrator i Mybring kan du enkelt opprette og legge til nye brukere på dine kundenummer.
Slik gir og endrer du brukertilganger i Mybring
Som administrator for et kundenummer kan du enkelt gi tilgang til brukere - enten direkte eller etter forespørsel fra brukeren.