Mottakerbestilt retur i Mybring
Med vår løsning for mottakerbestilt retur (bring.no/retur for bedrifter, posten.no/retur for private) kan du styre din returlogistikk effektivt og med stor fleksibilitet. Mottaker bestiller enkelt retursendingen selv, og du som avsender betaler. Mottaker trenger ingen Mybring-tilgang, kun en returkode. Alle våre norske og nordiske pakkereturtjenester støttes i løsningen.

Avsenderbestilt retur i Mybring
Med våre løsninger for avsenderbestilt retur kan du selv velge hvordan du ønsker å opprette en retursending. Ved å legge ved returetikett sammen med utgående sending, kan mottaker enkelt bruke denne ved behov - uten å være avhengig av en printer eller måtte kontakte deg som avsender. Du kan alternativt bestille retursendingen separat og sende etiketten til avsenderen av returen.
Slik bruker du bestillingshistorikken i Mybring
Med Mybrings bestillingshistorikk holder du enkelt oversikt over alle bestillinger på din bedrifts kundenummer – både dine og dine kollegaers bestillinger. I bestillingshistorikken kan du raskt søke opp spesifikke sendinger og se detaljer knyttet til disse, skrive ut etiketter, se siste sporingsstatus og gå til kvitteringssiden.
Slik velger du riktig tjeneste ved bestilling i Mybring
Vi tilbyr en rekke tjenester for deg som ønsker å sende noe. Er du ny i Mybring og usikker på hvordan du skal velge riktig tjeneste, kan denne guiden være nyttig for deg.