Avsenderbestilt retur i Mybring
Med våre løsninger for avsenderbestilt retur kan du selv velge hvordan du ønsker å opprette en retursending. Ved å legge ved returetikett sammen med utgående sending, kan mottaker enkelt bruke denne ved behov - uten å være avhengig av en printer eller måtte kontakte deg som avsender. Du kan alternativt bestille retursendingen separat og sende etiketten til avsenderen av returen.

Slik bestiller du flere pakker samtidig i Mybring
Med vårt nye bestillingskonsept kan du effektivt bestille opp til 100 sendinger på én gang. Løsningen er utviklet for å betjene deg som har større pakkevolumer, med fokus på rask bestilling fremfor prisberegning og skreddersøm. Du velger selv hvordan du ønsker å legge inn mottakerne. Alle våre norske og nordiske pakketjenester (inkludert bulktjenester), både utgående og retur, støttes i løsningen.
Mottakerbestilt retur i Mybring
Med vår løsning for mottakerbestilt retur (bring.no/retur for bedrifter, posten.no/retur for private) kan du styre din returlogistikk effektivt og med stor fleksibilitet. Mottaker bestiller enkelt retursendingen selv, og du som avsender betaler. Mottaker trenger ingen Mybring-tilgang, kun en returkode. Alle våre norske og nordiske pakkereturtjenester støttes i løsningen.
Slik sparer du tid med en standard adresse i Mybring
Hvis du ofte bruker samme avsender er det lurt å sette en standard adresse i adresseboken i Mybring. Ved å bruke en standard adresse sparer du tid hver gang du bestiller en sending ved at avsenderdetaljene allerede er fylt ut.