Slik bestiller du én pakke i Mybring
Du kan enkelt bestille dine pakker i Mybring. Beregn avtalepris i bestillingsøyeblikket, skreddersy sendingen med tilleggstjenestene du ønsker, og bestill raskt opphenting når du er klar for at pakkene skal hentes.

Bestill én pakke
- Klikk "Bestilling" og velg "Sende til én".
- Angi hvor du sender fra og til. Klikk "Finn tjenester" og velg pakketjenesten du ønsker å bestille.
- Legg inn pakkens vekt og dimensjoner hvis du ønsker å se prisen på sendingen.
- Angi innleveringsmåte. Dette gjøres kun hvis du sender pakker i Norge.
- Under "Tillegg" kan du skreddersy sendingen og legge til tilleggstjenestene du ønsker.
- Velg fakturamottaker og klikk "Oppdater". Din avtalepris vises i sammendraget til høyre. Gå videre ved å klikke "Neste".
- Fyll inn detaljer om avsender og mottaker. Hvis du ofte bruker samme avsender, lagre som "Personlig kontakt" eller "Delt kontakt" og velg "Bruk som standard avsender". Da sparer du tid ved at avsenderdetaljene er fylt ut neste gang du bestiller.
- Klikk "Bestill". Husk å skrive ut og feste etiketten på pakken.
Ved bestilling av bulktjenester kreves et eget bulk-oppsett i Mybring. Dette settes opp av kundeservice eller din kontaktperson i Bring.
Gjenta stegene over hvis du sender flere pakker. Hvis du ikke har en fast hente- og bringeavtale, følger du stegene nedenfor når du er klar for at dine pakker skal hentes.
Bestill henting
- Klikk "Bestilling" og velg "Ny henting".
- Angi hvor du ønsker henting, og velg "Henting av pakker".
- Fyll inn detaljer om hva som skal hentes, hvor og når. Hvis du ofte bestiller henting fra samme sted, velg "Lagre som ny kontakt i adresseboken" og "Standard adresse". Da sparer du tid ved at avsenderdetaljene er fylt ut neste gang du bestiller.
- Velg fakturamottaker. Hvis du bestiller henting av pakker i Sverige og Danmark er henting inkludert i din avtale.
- Klikk "Bestill henting". Husk at alle sendingene dine må være merket og klare når sjåføren kommer.
Slik velger du riktig tjeneste ved bestilling i Mybring
Vi tilbyr en rekke tjenester for deg som ønsker å sende noe. Er du ny i Mybring og usikker på hvordan du skal velge riktig tjeneste, kan denne guiden være nyttig for deg.
Slik bestiller du flere pakker samtidig i Mybring
Med vårt nye bestillingskonsept kan du effektivt bestille opp til 100 sendinger på én gang. Løsningen er utviklet for å betjene deg som har større pakkevolumer, med fokus på rask bestilling fremfor prisberegning og skreddersøm. Du velger selv hvordan du ønsker å legge inn mottakerne. Alle våre norske og nordiske pakketjenester (inkludert bulktjenester), både utgående og retur, støttes i løsningen.
Slik bruker du adresseboken i Mybring
Med Mybrings adressebok effektiviserer du dine bestillingsprosesser ved å raskt slå opp kontakten du skal bruke når du bestiller. I adresseboken kan du lagre kontaktene dine, enkelt søke opp spesifikke kontakter, importere/eksportere kontakter inn og ut av Mybring og dele kontakter med dine kollegaer.