Bestilling - Slik bestiller du Pakke til hentested med Valgfritt hentested i Mybring

Slik bestiller du Pakke til hentested med Valgfritt hentested i Mybring

Ved å tilby valgfritt hentested i din nettbutikk via vårt Pickup Point API, gir du mottakerne dine valgfrihet og fleksibilitet. Etter bestillingen er gjennomført i nettbutikken, kan du enkelt bestille sendingen i Mybring.

En laptop, en notatblokk, en mobiltelefon og et glass med drikke på et trebord.

Bestill

  1. Klikk "Bestilling" og velg "Sende til én". 
  2. Angi hvor i Norge du sender fra og til. Klikk "Finn tjenester" og velg "Pakke til hentested".
  3. Velg fakturamottaker.
  4. Legg inn pakkens vekt og dimensjoner hvis du ønsker å se prisen på sendingen. 
  5. Angi innleveringsmåte. 
  6. Under "Tilleggstjenester" kan du skreddersy sendingen og legge til tilleggstjenestene du ønsker. Velg "Valgfritt hentested" dersom mottaker av sendingen selv har valgt hentested i nettbutikken.
  7. Søk opp hentestedet mottaker har valgt ved bestilling i nettbukken ved å søke på poststed, kommune, navn på hentested eller hentestedets unike ID (ref. info fra Pickup Point API-et).
  8. Din avtalepris vises i sammendraget til høyre. Gå videre ved å klikke "Avsender og mottaker".
  9. Fyll inn detaljer om avsender og mottaker. Hvis du ofte bruker samme avsender, lagre som "Personlig kontakt" eller "Delt kontakt" og velg "Bruk som standard avsender". Da sparer du tid ved at avsenderdetaljene er fylt ut neste gang du bestiller. 
  10. Klikk "Bestill". Husk å skrive ut og feste etiketten på pakken. 
Del artikkel