Hjemlevering - et konkurransefortrinn

Hjemlevering - et konkurransefortrinn du kan skaffe deg allerede i dag

Sett kundene dine først, og gi dem den fleksibilitet og valgfrihet de trenger i en travel hverdag. Ett leveringsalternativ passer ikke for alle, og ved å gi dem muligheten til å få sine varer levert på egne vilkår viser du at du har forstått kundenes behov.

Postbud setter pakken utenfor døren.

Gi kundene dine en enda bedre handleopplevelse gjennom å fjerne eventuell friksjon i kjøpsreisen. Handleopplevelsen begrenser seg ikke bare til klikkene som foretas i nettbutikken - den omfatter også veien hjem til kunden.

Bring Research sin forbrukerundersøkelse som tar for seg nettkunders adferd i koronaperioden viste at en stor del av de som endret sine kjøpsvaner og leveringspreferanser da ville fortsette med de nye vanene også etter pandemien. Veldig mange ønsket å få varene levert hjem for å minimere smitterisiko.

Selv om netthandelens eksplosive vekst under pandemien har gått tilbake til "normale" volumer, erfarer norske nettbutikker at et trygt hjemleveringsalternativ i kassen kan øke konverteringen. Mange kunder har fortsatt med sine "nye vaner", og disse preferansene kan være avgjørende når de velger i hvilke nettbutikker de skal handle. Det betyr at tidsbesparende og trygge løsninger er her for å bli.

Landsdekkende hjemlevering - mer fleksibel og forutsigbar

Nå leverer vi også på kveldstid til to tredjedeler av alle husstander i i Norge. Dette betyr at veldig mange av kundene dine får:

  • Bedre forutsigbarhet - de slipper å være hjemme i 4 timer for å vente på sin pakke. Vi reduserer dette leveringsvinduet til 1 time for kveldslevering. Pakken kan i tillegg følges underveis, med statusoppdateringer som "du er nr. 10 på listen".
  • Mer fleksibilitet gjennom at de kan endre dato for levering, og de kan velge at pakken kan settes igjen ved døren eller annet ønsket sted.
  • Raskere levering - vi har levering "neste-dag" til de fleste steder.

Kravet om fleksibilitet har vokst veldig sterkt de siste årene. Nettkundene ønsker å kunne påvirke selv hvor og hvordan leveringen skal skje.

Marianne Jacobsen Laugen, Tjenesteansvarlig hjemlevering Norge 
Dette har blitt svært godt mottatt av både våre kunder og deres mottakere. Derfor kommer vi gradvis å rulle ut den forbedrede tjenesten til alle steder hvor vi i dag har kveldsleveringer.

Like raskt, bare grønnere

Vår pakkedistribusjon i Oslo, Trondheim, Stavanger, Bergen, Kristiansand og flere byer vil snart være fossilfri.

Med de nye funksjonalitetene for vår hjemleveringstjeneste erfarer vi nå også mange færre bomturer, siden mottaker er bedre informert om leveringstidspunktet. Det er også en hyggelig miljøgevinst. 

Sørg for å tilby hjemlevering til kundene dine!

Snakk med din kontaktperson i Bring eller kontakt oss her under. Du kan også få mer informasjon om hjemlevering ved å klikke på les mer-knappen!

Bud med elsykkel leverer pakker.

Like raskt, bare grønnere

Som en av Nordens største logistikkaktører går Bring foran med klare miljøkrav til seg selv og sine samarbeidspartnere. Målet er at vi innen 2025 kun skal bruke fornybare energikilder i alle våre kjøretøy og bygg. Gjennom langsiktig arbeid med innovasjon og investeringer i grønne løsninger, setter Bring handling foran ord. For det er summen av alle de små tingene som betyr noe. I Oslo sentrum leverer vi nå 100 % fossilfritt (med elsykkel og elbil). 

Del artikkel