Bedriftspakke, nå med GPS-sporing

Få full kontroll over sendeflyten! Med GPS-koordinater i både sporing og Mybring vet du nøyaktig hvor din pakke har blitt levert og mottatt.


Du som avsender kan nå få mer informasjon om hvor Bedriftspakken er utlevert, eller forsøkt utlevert. Dermed får du enda større kontroll over sendeflyten, og det vil være spesielt nyttig i alle tilfeller der kundene dine etterspør levering. 

Leverer du pakker for eksempel til store byggeplasser, sykehus eller bedrifter med mange porter og bygg vil dette være til stor hjelp. I sporingen finner du koordinatene og link til kart.  I tillegg følger koordinatene med i rapporter i Mybring.

Bedriftspakke, nå med GPS-sporing

Landsdekkende levering med Bedriftspakke

Med Bedriftspakke sender du over hele Norge, også Svalbard og Spitsbergen, og du kan sende opptil 35 kg per kolli. Ordreprosessen er svært smidig, du både bestiller og sporer i Mybring, og nå kan du altså i tillegg få oppgitt nøyaktig GPS-koordinater over hvor pakken har blitt levert. Det gjør at dine kunder får kontroll over internlogistikken og får korrekt lokasjon for hvor de mottok sendingen med en gang.

 

Ønsker du å vite mer om fordelene ved Bedriftspakke?


Bedriftspakke er en trygg og rask tjeneste med personlig levering direkte på dør. Vi forteller gjerne mer!

Vi gjør bedriftspakken så grønn vi kan!

Bring tar miljø og bærekraft på alvor, og vi jobber hardt for å minimere fotavtrykket fra de tjenestene vi leverer. Miljø er et av våre viktigste satsingsområder, og vi har satt oss ambisiøse mål: Innen 2025 skal Bring kun bruke fornybare energikilder i våre kjøretøy.

For selve Bedriftspakketjenesten betyr det at vi i dag bruker tog fremfor bil der det er mulig. På disse strekningene utgjør tog over halvparten av vår trafikk. I linjetrafikk der det brukes biler, benytter vi i all hovedsak biler med Euro VI-motorer (disse motorene har en renseteknologi som gjør at de fjerner alt NOx-utslipp fra egen eksos).

I mange av våre byer benytter vi oss av el-kjøretøy og el-sykler for pakkeutleveringer. I Oslo har vi i år startet opp et nytt, spennende samarbeid med Ragn-Sells og KLP, der vi i miljøvennlige kjøretøy frakter pakker og gods inn til kunder i sentrum og tar med oss avfall ut igjen. Dette gir færre biler i sentrum, og dermed også mindre utslipp og støy.

Få en enklere logistikkhverdag - med Mybring!


Som Bring-kunde kan du kostnadsfritt håndtere alle dine bestillinger i Mybring - vårt digitale logistikkverktøy. Det gir deg full oversikt og kontroll!

Bestill transport og opphenting

  • Du får listeprisene direkte i bestillingsøyeblikket. Har du en avtalepris, vil denne også vises når du bestiller.  Du har også mulighet for Massebestilling, en tidsbesparende funksjon som lar deg bestille sendinger til mange mottakere samtidig. Ved å laste opp en liste, kan du f.eks bestille Bedriftspakke til 100 ulike mottakere i én handling. 

Kontroll og oppfølging

  • Som avsender får du utvidet sporingsinformasjon. Det gir deg god oversikt over dine sendinger. Du har også tilgang til mange ulike kvalitets- og økonomirapporter. Rapporter over varer som ikke er utlevert eller hentet gir deg god oversikt, og gjør det enkelt for deg å følge opp dine kunder.

I fakturaarkivet lagres dine fakturaer 12 måneder bak i tid, og du kan kommunisere direkte med kundeservice rett fra ditt Mybring brukerpanel.

Du kan bestille mye mer enn Bedriftspakke i Mybring; du har tilgang til de fleste tjenester innen pakker og gods. Termotjenester, bud, ekspress og Home Delivery bestilles også her. En enkel hverdag der du håndterer alle logistikktjenester fra oss på ett sted.


Del artikkel