Endring av leveringsvilkår og utførelse for tjenesten Home Delivery Parcel til Sverige

Endringene påvirker alle leveranser av Home Delivery Parcel som sendes til mottakere i Sverige. De nye leveringsvilkårene trer i kraft 01. november 2020. De viktigste endringene er listet nedenfor.

Home Delivery Parcel til Sverige

  • Levering skjer på dagtid kl. 08:00 - 17:00 uten at mottakeren har mulighet for å endre dag eller klokkeslett.
  • Som standard er levering utført med Flex Delivery, som betyr at leveransen skjer uten kvittering/signatur, til spesifisert sted hvis dette er oppgitt, og ellers utenfor inngangsdøren til mottakeren. Mottakeren trenger ikke være hjemme for å motta pakken da det ikke kreves kvittering/signatur.
  • Levering for mottak/signatur tilbys med tilleggstjenesten Signature Required.
  • Mottakeren kan, gratis via varselingen, velge å omdirigere pakken for levering til et postkontor/Post i Butikk i stedet for hjemlevering.
  • Hvis det første leveringsforsøket på hjemmeadressen mislykkes, blir pakken omdirigert, hvis mulig, til et postkontor/Post i Butikk. For pakker som ikke kan leveres til et postkontor/Post i Butikk (for pakker som veier mer enn 20 kg eller lengde over 150 cm), anbefales mottakeren å bestille et nytt leveringsforsøk. Kunden (avsenderen) betaler et nytt leveringsforsøk.
  • Mobilnummer og/eller e-postmeldinger må alltid oppgis ved bestilling.

Her kan du lese mer om Bring Parcels generelle tjenestevilkår for privatpersoner.

Har du spørsmål?

Kontakt din salgskontakt i Bring eller kontakt oss her.

29.05.2020