Sjarmen utenfor skjermen med Ingrid Helene og Mads
Går vi glipp av noe i en hverdag hvor all kommunikasjon er digital? Og hva er egentlig betydningen av det fysiske og det håndfaste for annonsører?
![Mads Rikter-Svendsen og Ingrid Helene Skjerve](/magasinet/reklame-og-kommunikasjon/sjarmen-utenfor-skjermen-med-ingrid-helene-og-mads/_/image/147e8cf9-49f0-40c8-8e96-f0babbb91837:fd6ddd2718ca812fb9136b33086a46c921ba19a9/block-2600-1463/Mads&Ingrid.jpg?quality=60)
Les også
Kunsten å formidle fakta
Bring har i samarbeid med tre norske kunstnere produsert noe helt spesielt, i ramme og glass - og utskåret tre.
Den gode DM-praten med Øystein og Erik
Sesong 3 av "Den gode DM-praten" er godt i gang og nå er det Øystein Vik og Erik Lysø fra GK som skal presentere noen av verdens beste DM-jobber - midt i en pitch.
Kan vi unngå å lage irriterende reklame?
Reklame- og markedsføringsbransjen har en utfordring ved at forbrukerne synes det vi produserer er irriterende. Og det i økende grad. Mest irritert er de yngste i befolkningen. Men hvorfor har det blitt sånn og hva kan vi gjøre med det?