Bedriftspakke ekspress over natten - styrket tjeneste

Bedriftspakke ekspress over natten har blitt enda bedre og mer fleksibel. Flere fly og fraktmuligheter er satt inn, slik at du kan være trygg på at pakken din blir levert neste dag*.

Bedriftspakke ekspress over natten er den enkleste ekspresstjenesten for deg som kunde. Det er lett å bestille, i tillegg til at du kan spore pakken hele veien og dermed ha enda større kontroll på sendeflyten. Mottaker av pakken kan også benytte seg av valgfritt hentested og få pakken levert akkurat i det området de ønsker. 

Tjenesten passer til alle forsendeler som må raskt frem til mottaker. Har det for eksempel dukket opp en uforutsett skade som krever en ny del? Eller kanskje du jobber med viktige kontrakter? Pakken din blir levert dagen etter, og med GPS-sporingen kan du ha full kontroll på de viktige forsendelsene og være sikker på at de blir levert til riktig sted. 

Landsdekkende levering

Med Bedriftspakke ekspress over natten sender du til hele Norge, også til Svalbard. Du kan sende opptil 35 kg per kolli, og vi gir deg i tillegg tidsgaranti. 

Bedriftspakke ekspress over natten - infofilm

Grønt i fokus

Bring tar miljø og bærekraft på alvor, og vi jobber hardt for å minimere fotavtrykket fra de tjenestene vi leverer. Miljø er et av våre viktigste satsingsområder, og vi har satt oss ambisiøse mål: Innen 2025 skal Bring kun bruke fornybare energikilder i våre kjøretøy. Der det lar seg gjøre benytter vi grønne alternativer, samtidig som vi har fokus på å levere raskt og enkelt til deg. På mange av våre ekspressruter benytter vi oss av bil, og våre biler har i hovedsak Euro VI-motorer (disse motorene har en renseteknologi som gjør at de fjerner alt NOx-utslipp fra egen eksos).

Ønsker du å vite mer om fordelene med Bedriftspakke Ekspress?


Bedriftspakke ekspress er en trygg og rask levering rett på døren hos mottaker. Vi forteller gjerne mer!

Få en enklere logistikkhverdag - med Mybring!

Som Bring-kunde kan du kostnadsfritt håndtere alle dine bestillinger i Mybring - vårt digitale logistikkverktøy. Det gir deg full oversikt og kontroll!

Bestill transport og opphenting

  • Du får listeprisene direkte i bestillingsøyeblikket. Har du en avtalepris, vil denne også vises når du bestiller.  Du har også mulighet for Massebestilling, en tidsbesparende funksjon som lar deg bestille sendinger til mange mottakere samtidig. Ved å laste opp en liste, kan du f.eks bestille Bedriftspakke til 100 ulike mottakere i én handling. 

Kontroll og oppfølging

  • Som avsender får du utvidet sporingsinformasjon. Det gir deg god oversikt over dine sendinger. Du har også tilgang til mange ulike kvalitets- og økonomirapporter. Rapporter over varer som ikke er utlevert eller hentet gir deg god oversikt, og gjør det enkelt for deg å følge opp dine kunder.

I fakturaarkivet lagres dine fakturaer 12 måneder bak i tid, og du kan kommunisere direkte med kundeservice rett fra ditt Mybring brukerpanel.

Du kan bestille mye mer enn Bedriftspakke i Mybring; du har tilgang til de fleste tjenester innen pakker og gods. Termotjenester, bud, ekspress og Home Delivery bestilles også her. En enkel hverdag der du håndterer alle logistikktjenester fra oss på ett sted.
 

*Enkelte strekninger kan avvike fra standard fremføring over natten. For eksakt fremsendingstid kan du benytte deg av vårt logistikkverktøy Mybring, eller henvende deg til vårt kundesenter.


25.10.19