Gjør hverdagen enklere med Brings mottakerportal

Gjør hverdagen enklere med Brings mottakerportal

Er det vanskelig å holde styr på alle pakkene som kommer inn til bedriften? Og hvor de befinner seg når de er på vei til deg? Med Mottakerportalen fra Bring, får du full kontroll.

Bring-bud med pakke i hendene som smiler

Det kan fort bli utfordrende å planlegge uken om du mangler oversikt over kolli som kommer inn.

Derfor har vi i Bring utviklet en ny løsning som fjerner manuelt arbeid, og som gjør det lettere for deg å få oversikt over sendingene som er på vei. 

Innovasjon er et viktig satsingsområde for Bring – og vi utvikler stadig nye tjenester for å oppfylle både kundenes og kundenes kunders behov. Som et ledd i dette ble nylig Mottakerportalen lansert.

Med Mottakerportalen kan du se alle sendinger som er på vei og estimert leveringstid. I tillegg kan du også følge med på sendinger som er sendt i retur. 

– Tidligere måtte bedriftsmottakere manuelt taste inn sendingsnumre i Brings sporingssystemer, men nå får de en komplett oversikt over sendinger som er på vei, i tillegg til forventet leveringstid, forteller Trude Håverstad, produkteier for Mottakerportalen i Bring. 

Hvem passer Mottakerportalen for?

Mottakerportalen er en perfekt løsning for store og mellomstore bedrifter som mottar mange pakker. Løsningen gjør det lettere for bedrifter å planlegge arbeidet og allokere ressursene på en bedre måte. 

Etterlengtet tjeneste for ARK 

ARK Bokhandel er en av bedriftene som har deltatt i testing og tilbakemeldinger på løsningen. For dem har Mottakerportalen vært etterlengtet. 

- Brings Mottakerportal gjør at vi kan planlegge dagene våre på en bedre måte. Vi mottar i snitt 6000 varer i uka, som alle skal pakkes opp og prises. Da betyr det mye å vite når de ulike forsendelsene kommer, og om noen av bestillingene blir splittet i ulike kolli. Det er ekstra viktig i høysesong, for å planlegge bemanning og fysisk plassering av varene, sier Johanne Engstrøm Nistad, butikksjef ved ARK Egertorget i Oslo. 

Johanne Engstrøm Nistad, butikksjef ved ARK Egertorget i Oslo.
Johanne Engstrøm Nistad

Enkelt å ta i bruk 

Ønsker du å benytte Mottakerportalen? For å benytte deg av Mottakerportalen, trenger du en Mybring-bruker og et kundenummer. Har du ikke Mybring-bruker? Slik registrerer du din bedrift i Mybring. Har du allerede en Mybring-bruker, kan vi hjelpe deg å få på plass Mottakerportalen i løpet av kort tid. 

Vil du sette opp Mybring eller mottakerportalen?

Ta kontakt med oss for å få hjelp via kundeservice.mybring@bring.com  eller les mer om Mottakerportalen via knappen under.

Del artikkel