Pakkeboks

Med 2000 pakkebokslokasjoner er vi aldri langt unna når dine kunder skal hente varene sine!

  • Åpent 24/7 – 2000 døgnåpne lokasjoner plassert utendørs.
  • Kort leveringstid – 1–2 dager til store deler av landet.
  • Trygt og forutsigbart – god kontroll med sporing underveis.

Pakkeboks er en egen landsdekkende pakketjeneste for deg med nettbutikk, med privatpersoner som målgruppe. Mottaker henter i ønsket pakkeboks.

Med Pakkeboks kan dine kunder hente pakken i nærheten av hjemmet eller der de ferdes - til alle døgnets tider. Les mer om hvordan Pakkeboks fungerer her.

En dame henter pakke i en pakkeboks.

Hva koster det?

Slik beregner du pris

Når du legger inn postnummer, mål og vekt beregnes prisen automatisk.

Bruttoprislisten er den samme som Pakke til hentested. Prisliste fra 01.07.2024.

Tillegg betjent hentested (for stor pakke) kr. 22 fra 01.07.2024. Tillegg betjent hentested (for stor pakke) kr. 23 fra 01.12.2024.

Hva må du vite?

Tjenestens spesifikasjoner

Maks reell vekt: 35 kg

Maks dimensjoner (tilsvarende største luke i pakkeboks): lengde 59 cm, bredde 50 cm og høyde 44 cm.

Dersom pakken likevel overstiger ett eller flere mål, blir den omrutet til betjent hentepunkt i nærheten.

Se vilkår.

    Slik går du frem

  1. 1

    Pakking og emballering

    Emballer din forsendelse forsvarlig og merk den godt. Skjøre ting må være omgitt av støtdempende materiale, slik at det kan fange opp trykk og støt, og beskytte innholdet.

    Du kan lese mer om hvordan du emballerer og merker her.

  2. 2

    Bestilling og opphenting

    Bestill frakt direkte i Mybring, via API, EDI eller i ditt TA-system. Du kan levere pakken hos ditt nærmeste innleveringssted, eller inngå en fast henteavtale med oss. Det er også mulig å bestille opphenting i Mybring når du trenger det.

  3. 3

    Under transport

    Til store deler av sentrale Norge leverer vi på 1-2 dager. Forventet leveringstid for pakkene kan du enkelt beregne i Mybring. Sendingen kan spores underveis.

  4. 4

    Utlevering og mottak

    Mottaker får hentemelding i Posten-Appen. Om pakken ikke hentes, får mottaker inntil 2 påminnelser.

    Standard hentefrist er 7 dager. Mottaker kan kostnadsfritt via Posten- Appen be om forlenget hentefrist fra 7 til 14 dager.

Tilleggstjenester