Innsikt fra Bring Research

Bring Research presenterer artikler og rapporter med innsikt som hjelper deg å komme tettere på dine kunder. Våre jevnlige undersøkelser gir oss og deg bedre forståelse for hva som er viktig for kundene dine. Få tips og råd som kan hjelpe deg å styrke din konkurransekraft i markedet.

 

bringresearch_forstorrelsesglass

 

Slik jobber vi med innsikt

Vi gjør kundeundersøkelser for å følge utvikling og trender i både forbruker- og bedriftsmarkedet i Skandinavia. Undersøkelsene gjennomføres i samarbeid med analyseselskapene Ipsos og Opinion.

  • Forbrukerundersøkelser blant nettkunder.
  • Undersøkelser blant bedrifter som selger til andre bedrifter.
  • Webundersøkelser og dybdeintervjuer i alle tre land.

Innsikt om hva kundene forventer av nettbutikkene i høysesong

Viktig funksjonalitet i nettbutikken blir enda viktigere for kundene når det nærmer seg jul. Krav til informasjon og smidig levering blir høyere når de skal handle til andre enn seg selv.

En kvinne står med en pakke på et bord foran seg

Slik bruker du retur som et konkurransefortrinn

Er bytte og returer bare et nødvendig onde for nettbutikker? Eller er det mulig å bruke det som et konkurransefortrinn? Vi gir deg tipsene!

En kvinne overleverer en pakke til en ansatt på et Bring-utleveringssted

5 tips: Slik vinner du kunder på god retur

Med en enkel returordning unngår du at kundene avbryter kjøpet – og får fornøyde kunder som kommer igjen.

familiejul-pakker

5 tips: Slik forbereder du nettbutikken til julehandelen

Julehandelen på nett fortsetter å vokse, og mange leter julegaver online. Hvordan sikrer du at butikken din er klar for årets viktigste sesong, og vinner nye og eksisterende kunder? Her er fem effektive grep som gjør nettbutikken din mer attraktiv for julekundene.

netthandel-blackfriday

Gjør nettbutikken klar til Black Friday og jul

Vil du være i forkant av årets viktigste salgsperiode? Nå er tiden inne for å rigge nettbutikken for suksess på Black Friday. Her får du innsikten og verktøyene du trenger for å gjøre nettbutikken klar – og maksimere salget.