Hva gjør kundene så fornøyde at de velger å komme tilbake til din nettbutikk?

Visste du at å gi informasjon om forventet levering allerede i kassen er en sterk kjøpsutløsende faktor? Hvilke tiltak kan du gjøre for at dine kunder skal handle igjen?

Mer enn 80% av alle skandinaviske nettkunder handler gjerne i samme nettbutikk som de har handlet i tidligere. Det er det mange årsaker til. Dersom du vet hvorfor, og hvordan du kan oppnå dette, har du nyttige verktøy for øke både kjøp og gjenkjøp i din nettbutikk!

I vår siste forbrukerundersøkelse, Bring Research - Slik velger kundene deg, spurte vi 3.000 skandinaver om deres tilnærming til å handle på nett. Svarene fra undersøkelsen gir deg verdifull innsikt rundt:

  • Hva er det som faktisk får kundene til å klikke på kjøpsknappen?
  • Hvorfor vender kundene tilbake til samme nettbutikk neste gang de skal handle?
  • Hvordan kan du skille deg positivt ut i forhold til dine konkurrenter?

Slik velger kundene deg!


Få den innsikten du trenger for å gjøre kundene dine trygge på å handle hos deg og å komme tilbake.


Del artikkel