Nå kan du tilby hjemlevering til alle i hele landet

Nå kan kundene dine bestille varer på nett og få de levert hjem, selv om de ikke er hjemme. - Eller kanskje du har kunder som bor på et bratt og bortgjemt sted i Norge og som ikke har kunnet velge hjemlevering i det hele tatt? Nå kan de det.

Bring har lansert en forbedret og oppdatert hjemleveringstjeneste. Nå kan du levere varer hjem til 1 000 000 flere husstander enn tidligere, i hver eneste krok i hele Norge! Ikke nok med det. Kundene kan også velge å få varen satt igjen foran døren sin dersom de ikke er hjemme ved leveransen. Dette betyr at du kan tilby økt service og bedre kundeopplevelse.

Vi vet hvordan kundene dine egentlig vil ha varen sin levert. De vil ha den raskt og de vil ha den hjem. Dessverre er det ikke alltid slik at postbudet klarer å treffe kunden mens han eller hun befinner seg hjemme. Folk flest er ofte på vei – Mellom fjell og fjorder, arbeid, matvarehandel, barnehagehenting og fotballkamp med kompisgjengen. Det forstår vi.

Derfor jobber vi hver dag for at du som driver nettbutikk skal ha fornøyde kunder gjennom konkurransedyktig logistikk. Vi gleder oss derfor stort over å si at tiden med uønskede turer til postkontoret – den er forbi.

Vil du vite mer: Kontakt oss

Hva blir nytt?- Vi har utvidet dekningsområdet
Bring har lenge hatt tilbud om hjemlevering i de største byer og tettsteder og har levert mellom kl. 17-21. Nå har vi utvidet dekningsområdet til å gjelde absolutt hele landet, også mindre steder, hvor vi leverer på dagtid. Samtidig opprettholdes kveldslevering i byene.

I tillegg kan kundene nå be om at varene skal settes igjen dersom man ikke er hjemme på leveringstidspunktet. Dette gjør det enklere for kunder som ikke har mulighet til å være hjemme. Mottaker kan også skrive en beskjed til sjåføren om hvor varen skal plasseres, og denne muligheten tilbys når en sporer pakken.

Sjekk ut tjenesten her