megafon

 

Skaffe kunder - få flere til å vite om nettbutikken din

Uansett om du ønsker nye eller vil pleie kontakten med eksisterende kunder, er det lurt å markedsføre nettbutikken din. SEO, sosiale medier og fysisk DM i postkassen er noen av triksene du kan ty til for å skape oppmerksomhet. Men hvordan budskap man skal fronte, og til hvilket tidspunkt det skal sendes ut, kan være vanskelig å finne ut av på egen hånd. Dette kan vi hjelpe deg med. 

Kontakt oss om reklame 

Les mer om DM i postkassen her

frakteskip
 

Import og transport - få varene trygt frem til kunden

Med bil, tog, båt og fly kan du frakte varene dine fra hele verden hjem til Norden. Trenger nettbutikken din hjelp med fortolling for internasjonal transport, kan vi hjelpe deg med gode råd og veiledning. Overlat papirarbeidet til oss, og vi tar kontakt med tollmyndighetene for deg. 

Kontakt oss om import og transport

Les mer om transportløsninger

Les mer om toll

varehus
 

Lagerhåndtering - få tid til å passe på nettbutikken din

Du kan lagre og distribuere varene dine sikkert og enkelt hos oss. Mens du fokuserer på å forbedre nettbutikken din, lagrer, plukker og sender vi ut varene for deg. På denne måten kan du være trygg på at du alltid vil ha varer på lageret, ordrene dine blir plukket riktig og kommer raskt og effektivt ut til kundene dine som avtalt. 

Kontakt oss om lagerhåndteringer

Les mer om lagertjenester

budbil-og-stoppeklokke
 

Fraktalternativer - bli godt likt ved å gi valgfrihet

Gir du kundene dine flere fraktalternativer og mulighet for hjemlevering, øker dette salg og kjøpesum i nettbutikken din. For eksempel ønsker forbrukere å få store og tunge varer levert hjem. Små og billige produkter er fine å få i postkassen, mens små og dyre produkter, som mobiltelefoner, foretrekkes å bli levert hjem eller hentes på utleveringssted. Nå kan du også benytte deg av pakkeautomat som et leveringsalternativ, hvor kunden kan hente pakken selv ved å taste inn en kode. 

Vi sender eller leverer varene dit dine kunder ønsker det. Med fraktguiden, som er en type integrasjonsløsning (API), gir du kundene oversikt over ulike fraktalternativer med priser og leveringstider direkte i nettbutikken din. Tar du fraktguiden i bruk, tilbyr du kundene dine enkel og rask levering og mer fleksibilitet

Les mer om Fraktguiden

Les mer om API

 

handlevogn

Sikre gjenkjøp - få kundene til å velge nettbutikken din igjen

For å se resultatene av de aktivitetene du gjennomfører, er det viktig å måle dem. På denne måten ser du hva som fungerer under en kampanje, hvilke ord som trigger og du lærer dine kunder å kjenne, slik at du kan sikre at de kommer tilbake. Skal du lykkes med kundedialog og CRM, trenger du riktig strategi og verktøy. Vi hjelper deg med å utvikle og drifte lønnsomme kunderelasjoner som motiverer dine kunder til å komme tilbake til nettopp din nettbutikk.

Kontakt oss om kundedialog 

Les mer om analyser