15. februar kåres Årets Nettbutikk 2022
Er du nysgjerrig på hva som skal til for å bli Årets Nettbutikk? Da bør du absolutt få med deg denne kvelden. Bli med for å treffe andre nettbutikker i bransjen. Arrangementet er endelig fysisk, og byr på foredrag, kåring, middag og underholdning.
Eventet er gratis for nettbutikker.
For leverandører koster billetten 2500 NOK. Begrenset antall plasser, så førstemann til mølla!
Program
Velkommen og mingel
Faglig påfyll:
- Gode råd for tøffere tider
- Vinn kundene ved å tilby det de ønsker knyttet til levering og retur
- Alltid i utvikling, selv i tøffe tider
Pause og mingel
Awardmiddag
Underholdning og utdeling av Netthandelsprisene 2022
Årets Nettbutikk kåres i 3 kategorier:
- Omsetning på nett under 50 MNOK.
- Omsetning på nett mellom 50 - 500 MNOK.
- Omsetning på nett over 500 MNOK.
Hvor og når?
Sentralen, Øvre Slottsgate 3, Oslo
Tid: kl. 15.00–21.00
Faglig påfyll
Gode råd for tøffere tider
Juryen for Netthandelsprisene, Ingvild Moen, Arnulf Refsnes, Torkel Johannessen, Kristin Dahl Hoffmann, Monica Solberg og Roy-André Tollefsen.
Basert på arbeidet i juryen, erfaringer fra testkjøp deler juryen sine alle beste tips for 2023.

Vinn kundene ved å tilby det de ønsker knyttet til levering og retur
Kjersti Pedersen, ansvarlig Bring Research.
Bring Research gir deg innsikt om hva som er viktig for å gi kundene dine en god kjøpsopplevelse knyttet til levering retur. Få med deg innsikt fra vår siste forbrukerundersøkelse og ta med deg gode råd til forbedringer.

Alltid i utvikling, selv i tøffe tider
Thomas Støkken, konserndirektør E-handel og Logistikk, Posten og Bring.
Det er utfordrende tider om dagen, men målet om å skape en så god leveringsopplevelse som mulig står fast.
For å lykkes med det, vil Posten og Bring øke utviklings- og innovasjonstakten i hele Norden fremover. Vi skal blant annet videreutvikle og bygge ut vårt pakkeboksnettverk, levere en bedre returopplevelse og vi har mange store og små tiltak på gang for å gjøre en forskjell innen miljø og bærekraft.
