eFrokost 3. september 2019

Vil du selge enda mer til Black Friday og jul?

Etter sommeren går startskuddet for årets mest hektiske sesong. Vet du nok om hva kundene dine foretrekker, og har du planlagt tiltak som skal sørge for at dette året overgår fjorårets høstsesong?  

Vi inviterer til eFrokost hos oss i Posthuset!

Få med innsikt fra Bring Research, innblikk i skandinaviske netthandelstrender, og ikke minst gode tips fra Milrab om hvordan de forbereder seg til årets viktigste handelsperiode!

08:00 Frokost og mingling
08:30 Velkommen til eFrokost

  • Nytt fra Bring ved Kjersti Pedersen og Marianne Jacobsen Laugen.
  • Et dypdykk i de kommende månedenes spennende handelsperiode! Johanna Allhorn, sjefredaktør for Ehandel.se | Ehandel.com | Ehandel.dk og Ehandel.fi.
  • En 360 approach på Black Week og julesalget! Vegard Sunde, Purchasing Manager og Marius Anthonisen, Marketing Manager i Milrab.no. ​​​​​​

10:00 Slutt

powered by Typeform

 

Ønsker du deg flere kunder til jul?

Visste du at mange kunder velger å handle i helt nye nettbutikker når gavene skal kjøpes inn til jul? Da er det ekstra avgjørende å  skape trygghet, slik at salget faktisk skjer. Å sette ekstra fokus på levering i forbindelse med jul vil gjøre din nettbutikk ennå mer attraktiv, og det er kanskje noen alternativer som bør fremheves ekstra godt! 

Kjersti Pedersen
Kjersti Pedersen er ansvarlig for Bring Research; våre egne forbrukerundersøkelser blant nettshoppere i Skandinavia.

Kjersti har som vanlig mange gode tips og råd knyttet til dette, basert på hva kundene faktisk sier og ønsker!   
 

Gjør det enklere for kundene dine å handle på nett i en travel førjulstid!

For å gjøre hjemlevering til et reelt alternativ i julestria, er det ekstra viktig å gi tydelig informasjon til mottaker om leveransen. Dette gjelder både på nettsiden og ellers i dialogen med kunden/mottaker. 

marianne_laugen
Marianne Jacobsen Laugen er tjenesteansvarlig for hjemlevering av pakker i Posten og Bring.

Marianne gir deg gode råd rundt hjemlevering og leveringsvilkår i check-out, slik at du kan sikre at dette er ivaretatt for dine kunder. 

 

Et dypdykk i de kommende månedenes spennende handelsperiode

I senere tid har julehandelen vokst til å også omfatte kjøpsfester som Black Friday, Cyber Monday og Singles Day. Hvordan var resultatene for disse dagene i fjor, og hva kan vi forvente oss i år?

Tøffere konkurranse både på nordisk basis og globalt gjør at det blir viktigere å hele tiden ligge steget foran, uansett om du jobber med e-handel eller fysisk handel. 

Ønsker du å få vite om de seneste trendene og være forberedt på det som skjer? Da bør du få med deg Johannas foredrag. Hun gjør et dypdykk ned i de kommende månedenes spennende handelsperiode og gir deg verdifull innsikt.

Portrettbilde av Johanna Allhorn
Johanna Allhorn er sjefredaktør på bransjemagasinet Ehandel.se/.com/.dk/.fi. Sammen utgjør de fire nettsidene Nordens største bransjemagasin og møteplass for netthandel med ca. 200.0000 unike besøkere hver måned.

Som sjefredaktør for Ehandel har Johanna et unikt innblikk i hva som skjer i den hurtigvoksende netthandelen, og hvilke trender som venter rundt hjørnet. Dette deler hun med seg av på eFrokost.


En 360 approach på Black Week og julesalget

Milrab.no selger utstyr innen sport og friluftsliv. De har de siste årene hatt en imponerende vekst og var også en av finalistene til Årets nettbutikk 2019. 

Milrab hadde 90% vekst under Black Week og julesalget i 2018, og forteller deg hvordan de forbereder seg best mulig til årets viktigste salgsperiode.

Bilde av henholdsvis innkjøps-  og markedsansvarlig i Milrab, foran Milrabs logo.
Vegard Sunde, Purchasing Manager og Marius Anthonisen, Marketing Manager i Milrab.no.

Vi håper å se deg på eFrokost den 3. september. En god anledning til å få ny innsikt og inspirasjon, samtidig som du kan nettverke blant bransjekollegaer  - alt til en god kopp kaffe. Velkommen til oss!

powered by Typeform


Del artikkel