Reklameløsninger med Bring

Reklame og kommersiell kommunikasjon kan løses på mange måter med Bring. Vi hjelper deg gjerne med å finne optimale løsninger tilpasset din bedrifts utfordringer.

Gode grunner til å bruke våre løsninger i forbindelse med markedsføring

Kvinne som ser på brev mens hun snakker i telefonen

Nå ut til folk flest

Gjennom våre løsninger er det fullt mulig å kommunisere med store deler av Norges befolkning.

Man som har åpnet postkassen sin og ser på reklamen

Mange foretrekker reklame i postkassen

Undersøkelser viser at reklame i postkassen blir godt mottatt av folk flest.

Fire personen i et møte rundt et bord

Smart bruk av data

Som rådgivere er vi i Bring opptatt av at du når ut til de «rette» og ikke alle andre. For å løse denne oppgaven har vi et vell av muligheter som kan knyttes til både adresserte og uadresserte kampanjer.

Produkter og løsninger

Vi tilbyr både analoge og digitale produkter som kan brukes for å nå ut til publikum med ditt budskap.

En mann som står ved siden av en postkasse og ser på reklamene han har fått

Analoge reklameløsninger

Det å sende noe fysisk som spiller på flere sanser både begeistrer, overrasker og gir svært god effekt i en digital hverdag.

En mann son ser på mobilen sin

Digitale reklameløsninger

Gjennom appene eTilbudsavis og Mattilbud kan du nå ut til en bredere målgruppe med ditt budskap.

Effekt

Vi bidrar med god innsikt og dokumentasjon av effekten på dine kampanjer.

En kvinne som ser på posten hun har fått

Effekt med reklame i postkassen

Det er smart å teste effekten av reklameinvesteringene man gjør.

En kvinne som jobber på en laptop

Hvordan måle effekt

I Effektbasen vil kunden få god innsikt om de har nådd målsetningen med kampanjen.

Fire personen i et møte rundt et bord

Pretest av det kreative

Det kan være lurt å få folk sin mening om utforming før du skal lage og sende ut en kampanje.

Praktisk informasjon

Informasjon om formater, tidsfrister og priser.

En mann med paraply som står foran postkasser

Priser

Prisen avhenger først og fremst av hvilken løsning du ønsker; uadressert, adressert eller digitale kundeaviser.

Pakker i ulike former og størrelser

Formater

Med reklame i postkassen har du en unik mulighet til å begeistre mottaker. Å spille på mottakers følelser og sanser i en digital hverdag kan få deg til å «stå ut».

Postbud som leverer post i en svart postkasse

Tidsfrister

Her kan du lese om hvilke tidsfrister du må forholde deg til.

Se hva andre har gjort

Vi har samlet case og inspirasjon rundt bruk av våre reklame- og kommunikasjonsløsninger.

Jæren kabelnett

Jæren Kabelnett

Oppnådde gode resultater gjennom å fokusere på gode kundedata og attraktive tilbud.

DM fra Kiel-turen

Color Line jaktet konferansekunder med et Smil

Kampanjen bidro til resultater tre ganger bedre enn estimerte mål.

Hjerne_modell

No-brainer

Hvordan stimulere dine kunders høyre hjernehalvdel? Inviter de med til årets Creativity First.

Brev og postkort med juletema

Hemmelig Julevenn

Da julen nærmet seg ville vi minne folk på at den beste julehilsenen er den du får i postkassa. Derfor inviterte vi hele Norge til å bli med på; HEMMELIG JULEVENN!

En illustrasjon av to menn på ski

Julehefte

Utvalgte team fra reklamebyråer delte sine DM-favoritter i spalten «DM-er vi liker». Dette satt Bring stor pris på, og da året nærmet seg slutten ønsket de å gi noe tilbake.

Varer fra Europris

Hva har leker, vaskeklut og pensel til felles?

Vareprøver begeistrer både mottaker og avsender i B2B-kampanjene fra Europris. Det å få prøve et produkt har gitt gode resultater.

Et skilt av Totenflak sin logo som står foran en potetåker

Gro din egen pose

Totenflak er så ekte og naturlig at du helt fint kan lage det selv hjemme. Våren 2017 ønsket Totenflak å forsterke merkevarens personlighet ytterligere.

En kvinne og en hund

Vareprøvesuksess

Dyrefor produsenten MARS hadde et hårete mål om at flest mulig hunder og katter på Østlandet skulle få prøve de nye produktene DentaFlex® og DentaBites®.

Someone using a mobile phone while wearing red Offline Gloves with 100% Anti-Touch technology

Zaraguza offline gloves

The christmas gift that won over advertising blogs

Kit fra lansering av Shout out Loud og The Ice Record Project

The ice record

TBWA hjälpte popgruppen Shout Out Louds att lansera sin första singel efter några års tystnad.

Nærbilde av dorullen med fakturamønster. På regningen står det "Tørk deg bak med din gamle faktura. Betal regningene rett i Vipps".

Dorull bonanza

Facebook-stuntet der du kunne vinne en «Tørk deg bak med din gamle regning»-dorull har blitt sett av over en million mennesker.

Teaterkikkert 2.0 logo

Teaterkikkert 2.0

Det Norske Mikroteatret vekket interesse med VR.

UKM Merch - artikkeltopp ny

Merch for ukjente

Hvordan minne unge på at UKM er en festival hvor man kan utvikle kunsten sin?

Spørreskjema på papir

Questback på papir

Takk for ditt smil på turen til Kiel :-)

En grønn eske med teksten «Hans Majestet Kongen»

En kongelig invitasjon

Byggtorget inviterte Hans Majestet Kongen til åpningsfesten.

Forside av et postkort med teksten «Legally speaking, have a great christmas and a happy new year»

Filmtrailer julekort

Husker du HELPs reklamekampanje med Rick Hoffman? Her var også DM en viktig del av kampanjen med mål om å sette HELPs Advokatforsikringsprodukt på kartet.