Tidspunkt:

Torsdag 3. september

Sted: 

Posthuset (Biskop Gunnerus gate 14), auditorium 1. etasje

Vi serverer frokost fra klokken 08:15. Fra 08:35 får du foredrag, inspirasjon og gode tips.

Agenda

08.15 Frokost 
08:35 Velkommen til eFrokost
--- Fremtidens e-handelsløsninger ved Ole Morten Broch-Nielsen (Douglas.no)
--- Slik benytter du Black friday, Cyber Monday og julen for å øke salget ved Sarah Wittbom (Nordic eCommerce Knowledge)
---Utnytter du Facebook for å maksimere julesalget? ved Kjetil Bergtun (Facebook)
10.00 Slutt

Ole Morten Broch-Nielsen, Finansdirektør, Douglas.no

Ole Morten Broch-Nielsen har lang erfaring fra kosmetikkselskaper som Validus, Esthetique, Vita og TRNT. 

Douglas har i september vært i drift i Norge i snart ett år. Hør hvordan dette har gått, hvilke ambisjoner og løsninger de ser for seg på sikt, og ikke minst hvordan de planlegger julen 2015 – hva er de beste tipsene for å selge mest mulig både på nett og i butikk!

Sarah Wittbom, Director, Nordic eCommerce Knowledge

Sarah Wittbom er direktør og grunnlegger av Nordic eCommerce Konwledge (NEK) og Nordic eCommerce Summit, som er det største fagmiljøet innen netthandel i Norden.

De utgir Mystery eshopper i Norden, som tester 100 nettbutikker i julehandelen hvert år. Basert på denne undersøkelsen gir Sarah konkrete tips for å utnytte kampanjedager og julehandelen.

Kjetil Bergtun, Client Solutions Manager, Facebook 

Kjetil jobber ved Facebook sitt EMEA-hovedkontor i Dublin. Han har ansvar for det norske markedet, og jobber med å rådgi norske merkevarer på hvordan Facebook og Instagram bør benyttes som markedsføringskanal for å nå kommunikasjon- og markedsmål.

Kjetil vil gi tips og råd om hvordan e-handlere bør jobbe med Facebook knyttet opp mot årets julehandel. Fokus for foredraget vil være Facebooks best practice.

 

Arrangementet er nå fullbooket!