Meld deg på Load18

Netthandel via mobil vokser kraftig

Handelen på nett vokser gjennomsnittlig 17% hvert eneste år og stadig flere av oss velger å handle ved bruk av mobil istedenfor pc. Siden 2015 har investeringene innen display-annonsering på mobil økt med 47% (Kilde: IRM). Den kraftige dreiningen over til mobil gir en ny situasjon innenfor kanalmiks i markedsføringsfaget og derfor er det ekstra spennende å høre om den nyeste forskningen på området.

Verdens største studie på mobil påvirkning

Erik Modig har gjennomført verdens største studie som kobler forbrukeratferd med hjerneforskning og mobilbruk. Han gir oss innsikt i hvordan vi mennesker fungerer i påvirkningsprosessen og hvordan du i den mobile kommunikasjonen bruker riktig kanal, med riktig budskap til rett tid for å oppnå ønsket kundeatferd og resultat. Delta på Load18 og lær mer

Bedre forutsetninger for en effektiv mobilsatsning for din butikk

Ved å få innsikt i hva som trigger kundene i mobile medier, har du bedre forutsetninger for å effektivisere hvordan du bruker kanalen til å påvirke dine kunder. Du kan dermed lage en mer effektiv handlingsplan for hvordan du skal forbedre rekkevidden til dine kunder, styrke posisjonen til butikken din og ikke minst konvertere mer. 

Påvirkningsmatrisen- en verktøykasse for ledere, salg og markedsavdelinger

Erik har også skrevet en bok om dette temaet. Boken heter «Bang for the buck» og er i Sverige belønnet med prisen for årets beste markedsføringsbok i 2017. I boken presenterer han sin modell «påvirkningsmatrisen» som er et verktøy for ledere, kommunikasjon-, markedsførere og salgsavdelinger for å kunne linke sammen og optimere det daglige arbeidet. Hør og se gjerne Erik Modig fortelle om boken sin.

Meld deg på Load18