
BærekraftNy ladestasjon for tyngre kjøretøy i Nord-Norge

Reklame og kommunikasjonSlik fikk EVO Fitness flere medlemmer
Med en enkel, men effektiv løsning
Les mer
Reklame og kommunikasjonKundestorm etter målrettet markedsføring
Da Power åpnet sitt nye varehus i Ringhuset, Oslo, var målet klart: høy synlighet, stor kundetilstrømning og økt salg.
Les mer
Reklame og kommunikasjonMental Helse opplevde 136% vekst i faste givere
Mental Helse ønsket å nå ut til flere og sikre mer stabile inntekter gjennom faste givere.
Les mer
Reklame og kommunikasjonAltibox viser kraften i postkassen
I en mediehverdag dominert av digitale kanaler valgte Altibox å ta et utradisjonelt grep - å sende kundene en fysisk brosjyre i postkassen.
Les mer
Reklame og kommunikasjonHøyt & Lavt Gruppen tok bedriftene til nye høyder med reklame i postkassen
Til tross for stor suksess blant privatpersoner, ønsket de også at flere bedrifter skulle benytte seg av aktivitetsparkene. Men hvordan kunne de få til det?
Les mer
Reklame og kommunikasjonEn høst fylt med magiske øyeblikk
Stormen Konserthus i Bodø beviste nok en gang sin posisjon som et kulturelt fyrtårn i regionen.
Les mer

Reklame og kommunikasjonSuksess med postkort-kampanje
HX beviste at fysisk reklame fortsatt kan gi imponerende resultater.
Les mer
Reklame og kommunikasjonGøyale DM-ideer fra studentene
For femte året på rad har vi samarbeidet med Fagskolen Kristiania, hvor vi lar studentene få prøve seg på DM. Og årets briefer, de var det SiO og Los & Co som stod for.
Les mer
Reklame og kommunikasjonSixpack vant Brings DM-pris
Hvordan kan vi snu en dårlig drikkekultur på jobb? Vinnerne av Brings DM-pris valgte rett og slett å skape en helt ny alkoholprosent.
Les mer
Reklame og kommunikasjonDM-kampanje økte salget av påskeegg hos Europris
Europris gjennomførte en vellykket markedsføringskampanje for å øke salget av fylte påskeegg i 2024.
Les mer
Reklame og kommunikasjonEt reklamestunt for våre kunder
Vi er ingenting uten kundene våre, lykkes de, lykkes vi. Derfor valgte vi i høst å gi bort 16 helsides annonseplasser i Dagens Næringsliv til våre kunder.
Les mer
Reklame og kommunikasjonFelleskjøpet setter ned poten
Felleskjøpet og Fæbrik utviklet et mønster for hundedekken, slik at folk kunne sy skikkelig bra hundedekken selv.
Les mer
Reklame og kommunikasjonHva er det med DM?: Digitale kundeaviser – yay or nay?
Hvordan har overgangen til digitale flater egentlig gått og hva er det som gjør digitale kundeaviser til en effektiv flate som kan trigge direkte salg? Det svarer Sindre Johansen fra PHD og Jon-Erling Austvik-Helgesen fra Wavemaker på.
Les mer
Innovasjon og barekraftHva tenker folket om Posten og Bring?
Resultatene fra Ipsos Profilundersøkelse er klare – Både Posten og Bring rykker opp fra fjorårets plasseringer.
Les mer
Innovasjon og barekraftNye, tyngre elektriske kjøretøy på vei
Som medeier i BB Transport har Bring sikret en intensjonsavtale med Scania om hele 54 nye elektriske lastebiler – et stort steg i arbeidet med omstillingen fra fossile til elektriske kjøretøy.
Les mer
Reklame og kommunikasjonHva er det med DM?: Konkretisering av målgruppen – nøkkelen til suksess?
Sett deg ned med Kristoffer Solberg fra OMD og Ingrid Helene Skjerve fra Dentsu X for å diskutere et av de viktigste temaene innenfor markedsføring: hvordan nå målgruppen?
Les mer
Reklame og kommunikasjonHva er det med DM?: Kan det faktisk bygge merkevare?
Bli med inn i studio når Mads Rikter-Svendsen og Pelle Stensson slår av en prat om DM som merkevarebygger.
Les mer
Innovasjon og barekraftL'Oréal og Bring: Akselererer overgangen til biodiesel-lastebiler
Les mer om hvordan L'Oréal i samarbeid med Bring har redusert CO2-utslippet fra sine leveranser i Norden.
Les mer
Innovasjon og barekraftHøydepunkter fra webinaret om klimarapportering
Her finner du en skriftlig oppsummering av høydepunktene fra webinaret om klimarapportering.
Les mer
Innovasjon og barekraftUten klimarapportering er du ute av spillet
Vi har tatt en prat med Johs Olsen. Les hvordan de jobber med klimarapportering for å holde seg relevante, og sikre en mer bærekraftig fremtid for virksomheten.
Les mer
Reklame og kommunikasjonDen ukjente miljøsynderen
Hvordan gjøre nordmenn oppmerksom på miljøutfordringen knyttet til bruk levende lys.
Les mer
Ehandel og logistikkNy priskalkulator
Nå har vi lansert en ny priskalkulator som gjør det lettere å bergene prisen for dine sendinger.
Les mer
Reklame og kommunikasjonDM-Mesterskapet sesong 2
Nok en gang har vi invitert ivrige DM-entusiaster til å bli med på spennende konkurranser for å konkurrere om den gylne postkasse.
Les mer
Reklame og kommunikasjonHva er symbolet på mangfold?
Hvordan lage en statuett - som symboliserer mangfold?
Les mer
Innovasjon og barekraftKey takeaways fra Arendalsuka
Få med deg litt av hva som ble tatt opp og diskutert under Arendalsuka 2024.
Les mer
Innovasjon og barekraftPosten Bring x Pride - viktig å være en del av
Posten Bring leverer med solthet. Les mer om hvorfor Pride er så viktig for oss.
Les mer
Reklame og kommunikasjonEn DM for DM om DM, med hyllest til gode DMs gjennom tidene
I 10 år har Brings DM-pris løftet fram det beste av norske DM-jobber. Det må jo selvfølgelig markeres.
Les mer
Innovasjon og barekraftLogistikksenteret i Vestfold er nå vår nest største terminal
Vi har doblet plassen og tatt i bruk teknologi som aldri før har blitt benyttet i Norge. Nå kan vi håndtere dobbelt så mange pakker i løpet av en time.
Les mer

Innovasjon og barekraftNy ladestasjon for tyngre kjøretøy i Nord-Norge
Posten Bring etablerer nye ladestasjoner og utvider ladenettverket for tyngre el-kjøretøy.
Les mer
Reklame og kommunikasjonTredjepartscookies: Hva vi har brukt dem til, og hva vi kan gjøre nå?
Digital målretting har allerede endret seg mye de siste årene, men hva skjer når den siste store aktøren også faser ut tredjepartscookies?
Les mer
Reklame og kommunikasjonThe Pop-Up Bag
Avinor, en unik shoppingdestinasjon – allerede før takeoff
Les mer
Ehandel og logistikkPakkeboks nummer 6000
Posten Bring har nå satt ut pakkeboks på sted nr 2000. Nå har vi over 6000 pakkebokser.
Les mer
Reklame og kommunikasjonVelkommen til Nordnesbakken 4
Hvordan revitalisere en av Vestlandets mest innarbeidede merkevarer som et “hjem nummer to” for hele Bergens befolkning?
Les mer
Reklame og kommunikasjonBrillefine og kreative DM-ideer fra studentene
Se hvordan studenter fra Fagskolen Kristiania løste oppgaven om å lage en DM på vegne av Blindeforbundet.
Les mer
Reklame og kommunikasjonSettepotet stakk av med seieren for Brings DM-pris
Brings DM-pris går i år til et team som tok poteten til nye høyder. Les mer om vinnerkampanjen
Les mer
Innovasjon og barekraftBærekraft gjort klokt skaper verdier på alle plan
År etter år klarer vi i Posten Bring å redusere klimagassutslippene våre. Hør mer om arbeidet som ligger bak fra Adrian Falck, spesialrådgiver i klima og miljø
Les mer
Innovasjon og barekraftStor bærekraftsmåling - Bring får andreplass i bransjen
Resultatene fra Sustainable Brand Index 2025 viser at Bring beholder sin posisjon som en av de beste i bransjen på bærekraft.
Les mer
Ehandel og logistikkDine leveranser – vårt ansvar
Har du dårlig kvalitet, risikerer du å miste kunder. Dette er hvordan vi i Posten Bring sikrer at dine varer kommer frem.
Les mer
Reklame og kommunikasjonFørstehjelp for eksilbergensere
En pakke med innhold som hjelper deg å finne tilbake til din indre bergenser.
Les mer
Reklame og kommunikasjonNavnelapper
Er det mulig å få nordmenn til å plassere logoen vår i klærne deres? Ja, for FINN er det visst det.
Les mer
Reklame og kommunikasjonNytt år, ny Gullblyanten, ny Brings DM-pris
I år, som i fjor, har Bring samlet alle jobbene fra Kreativt Forum på ett sted – i en grønn blekke med hele 313 arbeider fra 2023.
Les mer
Innovasjon og barekraftPosten Bring inngår samarbeid med Statens Vegvesen
I november underskrev Posten Bring AS og Statens Vegvesen en samarbeidsavtale der formålet er å bekjempe arbeidslivskriminalitet og samtidig bidra til anstendige arbeidsvilkår i transportbransjen.
Les mer
Innovasjon og barekraftHar mørketid fire måneder i året – nå blir Bring på Svalbard selvforsynt med strøm i sommerhalvåret
– Mange er ikke klar over at vi har like mange soltimer her i Longyearbyen som i Oslo, sier daglig leder Olaf Ervik i Bring Cargo Svalbard AS og sikter til midnattssolen.
Les mer
Reklame og kommunikasjonWebinar - Tøffe tider krever smarte valg
Leverer tradisjonelle kanaler og DM fortsatt?
Les mer
Reklame og kommunikasjonDent hyller hverdagsheltene
Dent pastiller er en følgesvenn og en lovlig belønning i hverdagen. For å fortjene en slik belønning trenger ikke gjøremålet være så stort.
Les mer
Innovasjon og barekraftPosten Bring lader opp for fremtiden: Nasjonal satsing på tunge elektriske kjøretøy
Konsernsjef Tone Wille kan endelig avsløre konsernets nye storsatsing. I løpet av vinteren skal første fase i en ny nasjonal ladeinfrastruktur for tunge elektriske kjøretøy bygges opp.
Les mer
Reklame og kommunikasjonEn tilfeldig pølse i brevpapir, takk!
Folk lot seg fenge og tok både budskap og de litt kjipe skivene med servelatpølse på strak arm, selv om noen ble litt skuffet også.
Les mer
Ehandel og logistikkEn suksesshistorie fra vakre Dalsbygd
Siden 1947 har Brødrene Dale AS vært en hjørnesteinsbedrift i Dalsbygd, på Søre Sunnmøre. Familiebedriften har etablert seg som ledende innen produksjon av vinduer og dører for landbruket, til tross for en ukonvensjonell beliggenhet.
Les mer