Reklame og kommunikasjon
Slik fikk EVO Fitness flere medlemmer

Med en enkel, men effektiv løsning

Les mer

Reklame og kommunikasjon
Kundestorm etter målrettet markedsføring

Da Power åpnet sitt nye varehus i Ringhuset, Oslo, var målet klart: høy synlighet, stor kundetilstrømning og økt salg.

Les mer

Reklame og kommunikasjon
Mental Helse opplevde 136% vekst i faste givere

Mental Helse ønsket å nå ut til flere og sikre mer stabile inntekter gjennom faste givere.

Les mer

Reklame og kommunikasjon
Altibox viser kraften i postkassen

I en mediehverdag dominert av digitale kanaler valgte Altibox å ta et utradisjonelt grep - å sende kundene en fysisk brosjyre i postkassen.

Les mer

Reklame og kommunikasjon
Høyt & Lavt Gruppen tok bedriftene til nye høyder med reklame i postkassen

Til tross for stor suksess blant privatpersoner, ønsket de også at flere bedrifter skulle benytte seg av aktivitetsparkene. Men hvordan kunne de få til det?

Les mer

Reklame og kommunikasjon
En høst fylt med magiske øyeblikk

Stormen Konserthus i Bodø beviste nok en gang sin posisjon som et kulturelt fyrtårn i regionen.

Les mer

Reklame og kommunikasjon
Hvordan forberede seg på kriser?

Hvordan forberede seg på kriser?

Les mer

Reklame og kommunikasjon
Suksess med postkort-kampanje

HX beviste at fysisk reklame fortsatt kan gi imponerende resultater.

Les mer

Reklame og kommunikasjon
Gøyale DM-ideer fra studentene

For femte året på rad har vi samarbeidet med Fagskolen Kristiania, hvor vi lar studentene få prøve seg på DM. Og årets briefer, de var det SiO og Los & Co som stod for.

Les mer

Reklame og kommunikasjon
Sixpack vant Brings DM-pris

Hvordan kan vi snu en dårlig drikkekultur på jobb? Vinnerne av Brings DM-pris valgte rett og slett å skape en helt ny alkoholprosent.

Les mer

Reklame og kommunikasjon
DM-kampanje økte salget av påskeegg hos Europris

Europris gjennomførte en vellykket markedsføringskampanje for å øke salget av fylte påskeegg i 2024.

Les mer

Reklame og kommunikasjon
Et reklamestunt for våre kunder

Vi er ingenting uten kundene våre, lykkes de, lykkes vi. Derfor valgte vi i høst å gi bort 16 helsides annonseplasser i Dagens Næringsliv til våre kunder.

Les mer

Reklame og kommunikasjon
Felleskjøpet setter ned poten

Felleskjøpet og Fæbrik utviklet et mønster for hundedekken, slik at folk kunne sy skikkelig bra hundedekken selv.

Les mer

Reklame og kommunikasjon
Hva er det med DM?: Digitale kundeaviser – yay or nay?

Hvordan har overgangen til digitale flater egentlig gått og hva er det som gjør digitale kundeaviser til en effektiv flate som kan trigge direkte salg? Det svarer Sindre Johansen fra PHD og Jon-Erling Austvik-Helgesen fra Wavemaker på.

Les mer

Innovasjon og barekraft
Hva tenker folket om Posten og Bring?

Resultatene fra Ipsos Profilundersøkelse er klare – Både Posten og Bring rykker opp fra fjorårets plasseringer.

Les mer

Innovasjon og barekraft
Nye, tyngre elektriske kjøretøy på vei

Som medeier i BB Transport har Bring sikret en intensjonsavtale med Scania om hele 54 nye elektriske lastebiler – et stort steg i arbeidet med omstillingen fra fossile til elektriske kjøretøy.

Les mer

Reklame og kommunikasjon
Hva er det med DM?: Konkretisering av målgruppen – nøkkelen til suksess?

Sett deg ned med Kristoffer Solberg fra OMD og Ingrid Helene Skjerve fra Dentsu X for å diskutere et av de viktigste temaene innenfor markedsføring: hvordan nå målgruppen?

Les mer

Reklame og kommunikasjon
Hva er det med DM?: Kan det faktisk bygge merkevare?

Bli med inn i studio når Mads Rikter-Svendsen og Pelle Stensson slår av en prat om DM som merkevarebygger.

Les mer

Innovasjon og barekraft
L'Oréal og Bring: Akselererer overgangen til biodiesel-lastebiler

Les mer om hvordan L'Oréal i samarbeid med Bring har redusert CO2-utslippet fra sine leveranser i Norden.

Les mer

Innovasjon og barekraft
Høydepunkter fra webinaret om klimarapportering

Her finner du en skriftlig oppsummering av høydepunktene fra webinaret om klimarapportering.

Les mer

Innovasjon og barekraft
Uten klimarapportering er du ute av spillet

Vi har tatt en prat med Johs Olsen. Les hvordan de jobber med klimarapportering for å holde seg relevante, og sikre en mer bærekraftig fremtid for virksomheten.

Les mer

Reklame og kommunikasjon
Den ukjente miljøsynderen

Hvordan gjøre nordmenn oppmerksom på miljøutfordringen knyttet til bruk levende lys.

Les mer

Ehandel og logistikk
Ny priskalkulator

Nå har vi lansert en ny priskalkulator som gjør det lettere å bergene prisen for dine sendinger.

Les mer

Reklame og kommunikasjon
DM-Mesterskapet sesong 2

Nok en gang har vi invitert ivrige DM-entusiaster til å bli med på spennende konkurranser for å konkurrere om den gylne postkasse.

Les mer

Reklame og kommunikasjon
Hva er symbolet på mangfold?

Hvordan lage en statuett - som symboliserer mangfold?

Les mer

Innovasjon og barekraft
Key takeaways fra Arendalsuka

Få med deg litt av hva som ble tatt opp og diskutert under Arendalsuka 2024.

Les mer

Innovasjon og barekraft
Posten Bring x Pride - viktig å være en del av

Posten Bring leverer med solthet. Les mer om hvorfor Pride er så viktig for oss.

Les mer

Reklame og kommunikasjon
En DM for DM om DM, med hyllest til gode DMs gjennom tidene

I 10 år har Brings DM-pris løftet fram det beste av norske DM-jobber. Det må jo selvfølgelig markeres.

Les mer

Innovasjon og barekraft
Logistikksenteret i Vestfold er nå vår nest største terminal

Vi har doblet plassen og tatt i bruk teknologi som aldri før har blitt benyttet i Norge. Nå kan vi håndtere dobbelt så mange pakker i løpet av en time.

Les mer

Reklame og kommunikasjon
Denne DM’en er det bare å brenne!

En brennaktuell DM fra Maxbo

Les mer

Innovasjon og barekraft
Ny ladestasjon for tyngre kjøretøy i Nord-Norge

Posten Bring etablerer nye ladestasjoner og utvider ladenettverket for tyngre el-kjøretøy.

Les mer

Reklame og kommunikasjon
Tredjepartscookies: Hva vi har brukt dem til, og hva vi kan gjøre nå?

Digital målretting har allerede endret seg mye de siste årene, men hva skjer når den siste store aktøren også faser ut tredjepartscookies?

Les mer

Reklame og kommunikasjon
The Pop-Up Bag

Avinor, en unik shoppingdestinasjon – allerede før takeoff

Les mer

Ehandel og logistikk
Pakkeboks nummer 6000

Posten Bring har nå satt ut pakkeboks på sted nr 2000. Nå har vi over 6000 pakkebokser.

Les mer

Reklame og kommunikasjon
Velkommen til Nordnesbakken 4

Hvordan revitalisere en av Vestlandets mest innarbeidede merkevarer som et “hjem nummer to” for hele Bergens befolkning?

Les mer

Reklame og kommunikasjon
Brillefine og kreative DM-ideer fra studentene

Se hvordan studenter fra Fagskolen Kristiania løste oppgaven om å lage en DM på vegne av Blindeforbundet.

Les mer

Reklame og kommunikasjon
Settepotet stakk av med seieren for Brings DM-pris

Brings DM-pris går i år til et team som tok poteten til nye høyder. Les mer om vinnerkampanjen

Les mer

Innovasjon og barekraft
Bærekraft gjort klokt skaper verdier på alle plan

År etter år klarer vi i Posten Bring å redusere klimagassutslippene våre. Hør mer om arbeidet som ligger bak fra Adrian Falck, spesialrådgiver i klima og miljø

Les mer

Innovasjon og barekraft
Stor bærekraftsmåling - Bring får andreplass i bransjen

Resultatene fra Sustainable Brand Index 2025 viser at Bring beholder sin posisjon som en av de beste i bransjen på bærekraft.

Les mer

Ehandel og logistikk
Dine leveranser – vårt ansvar

Har du dårlig kvalitet, risikerer du å miste kunder. Dette er hvordan vi i Posten Bring sikrer at dine varer kommer frem.

Les mer

Reklame og kommunikasjon
Førstehjelp for eksilbergensere

En pakke med innhold som hjelper deg å finne tilbake til din indre bergenser.

Les mer

Reklame og kommunikasjon
Navnelapper

Er det mulig å få nordmenn til å plassere logoen vår i klærne deres? Ja, for FINN er det visst det.

Les mer

Reklame og kommunikasjon
Nytt år, ny Gullblyanten, ny Brings DM-pris

I år, som i fjor, har Bring samlet alle jobbene fra Kreativt Forum på ett sted – i en grønn blekke med hele 313 arbeider fra 2023.

Les mer

Innovasjon og barekraft
Posten Bring inngår samarbeid med Statens Vegvesen

I november underskrev Posten Bring AS og Statens Vegvesen en samarbeidsavtale der formålet er å bekjempe arbeidslivskriminalitet og samtidig bidra til anstendige arbeidsvilkår i transportbransjen.

Les mer

Innovasjon og barekraft
Har mørketid fire måneder i året – nå blir Bring på Svalbard selvforsynt med strøm i sommerhalvåret

– Mange er ikke klar over at vi har like mange soltimer her i Longyearbyen som i Oslo, sier daglig leder Olaf Ervik i Bring Cargo Svalbard AS og sikter til midnattssolen.

Les mer

Reklame og kommunikasjon
Webinar - Tøffe tider krever smarte valg

Leverer tradisjonelle kanaler og DM fortsatt?

Les mer

Reklame og kommunikasjon
Dent hyller hverdagsheltene

Dent pastiller er en følgesvenn og en lovlig belønning i hverdagen. For å fortjene en slik belønning trenger ikke gjøremålet være så stort.

Les mer

Innovasjon og barekraft
Posten Bring lader opp for fremtiden: Nasjonal satsing på tunge elektriske kjøretøy

Konsernsjef Tone Wille kan endelig avsløre konsernets nye storsatsing. I løpet av vinteren skal første fase i en ny nasjonal ladeinfrastruktur for tunge elektriske kjøretøy bygges opp.

Les mer

Reklame og kommunikasjon
En tilfeldig pølse i brevpapir, takk!

Folk lot seg fenge og tok både budskap og de litt kjipe skivene med servelatpølse på strak arm, selv om noen ble litt skuffet også.

Les mer

Ehandel og logistikk
En suksesshistorie fra vakre Dalsbygd

Siden 1947 har Brødrene Dale AS vært en hjørnesteinsbedrift i Dalsbygd, på Søre Sunnmøre. Familiebedriften har etablert seg som ledende innen produksjon av vinduer og dører for landbruket, til tross for en ukonvensjonell beliggenhet.

Les mer